Trigger
Użytkownik-
Content Count
21 -
Joined
-
Last visited
-
Gumka oczywiście też, zapomniałem o tym napisać. Tylko nie pytaj jaka, uruchom Szukajkę.
-
Zacznę od końca. M160 da Ci tyle że rozpieprzy Ci gearbox JG. Jeżeli chcesz sprężyne M160 to musisz wymienić praktycznie wszystko, zaczynając o tłoka, cylindra, prowadnicy, zębatek, silnika, łożysk. To się po prostu nie opłaca bo wydasz na to z 1500 zł. Miałem kiedyś M733 JG i wymieniłem precke na Prometheusa 6,03 i sprężyne Prometheusa M120. Na chrono wyszło 400 FPS. Musisz wiedzieć że wzrost mocy nie jest bezkarne - większa moc a więc większe siły działające na części to skrócona żywotność szczególnie w tańszych replikach. Nie wiem ile się bawisz w ASG ale widze że jesteś świeży więc dobrze
-
Tak, to jest na prawdę niska cena. Ew. szukaj używanych uszkodzonych replik z tych tanich z risami chociaż poniżej 100 też nie znajdziesz bo to drogie sprawy są.
-
To jak dziękujesz za te z gunfire to podziękuj za wszystkie - takie są ceny a jak Cie nie stać to nie kupuj - proste. Jak ty chcesz zmienić rączkę transportową na szynę RIS w M733?? Miałeś ten karabin w rękach w ogóle? Widzę że ris na rączke też jest za droga. Zmartwię Cie - takie są ceny i jeżeli chcesz kupić risa po cenie metalu to się rozczarujesz.
-
No jeszcze może mamy Ci znaleźć. Wysil się i poszukaj.
-
ja zadajesz takie pytania to sie nie bierz do konserwacji tylko oddaj do sklepu to Ci nasmarują. Te trybiki to służą do ustawiania hopupa i tego sie nie smaruje.
-
Zasadniczo M4A1 i M773 nie różnią się niczym oprócz długości lufy i zdejmowanym uchwytem transportowym o ile są tej samej generacji. Ja bym brał M4A1 tym bardziej że ma kolbę 6 poz. Dłuższa lufa M4A1 to lepsze skupienie a zdejmowana rączka to możliwość zamocowania lunety czy kolimatora. W realu było M4 i na jego podstawie stworzono skróconą wersję czyli M4 commando a M733 to cywilna wersja M4 commando.
-
Do 5 dych to nie ma o czym mówić szczególnie jeśli chodzi o lunetę (część lunet nie ma zestawu montażowego w komplecie). Kupowanie czegoś za takie pieniadze to strata tych pieniędzy. Co do wyboru to wszystko zależy do czego ma Ci to służyć. Kolimator służy do szybkiego celowania i to bym Ci polecał, natomiast luneta daje przybliżenie co w asg raczej nie ma znaczenia poza tym że możesz obserwować teren, sprawdzić czy ktoś tam w krzakach to Twój czy obcy itp.
-
A widzisz tam gdzieś szyny na zdjęciach z początku wątku?? Jak pytasz o RIS to nie ma żadnej, nawet uchwyt jest stały w przeciwieństwie do M4 i późniejszych M16
-
Koszty naprawy od 0-130 (w zależności jaka komora HU). Nie wiadomo co jest więc koszt trudny do oszacowania. Mógł się wykrzywić bądź wypaść dystanser. Najlepiej jak wyjmiesz lufę z komorą i zobaczysz czy podczas kręcenia hop upem w lufie pojawia się garb od gumki. Jeśli go brak lub jest niesymetryczny to trzeba rozebrać komorę i zobaczyć co z nim. Nie napisałeś czy grzebałeś coś w replice i czy smarowałeś, czyściłeś itp.
-
Szybsze zużycie, większy ROF i inne konsekwencje może mieć zastosowanie większego napięcia np 10,8 V zamiast 8,4 V. Natomiast pojemność nie ma nic do szybszego zużycia GB bo określa ile tego prądu w baterii jest lub inaczej jak długo ta bateria może napędzać silnik o określonym poborze prądu. Przykładowo jeżeli silnik pobiera 1A to przy baterii 1100mAh będzie pracował 1,1 godziny a na 1800mAh będzie pracował 1,8 godziny.
-
Witam Robię delikatne modyfikacje w mojej eMce i zastanawiam się nad wymianą sprężyny ale chciałbym uniknąć sytuacji że wymienię sprężynę na taką samą. Stąd pytanie- jaka sprężyna jest w stocku w M4 G&P??
-
Z ta blaszką to jest tak że ona nie jest blokowana ani nie zatrzaskuje się nigdzie. Ona sobie po prostu w odpowiednim miejscu leży. Musisz się przyjrzeć i załapiesz co i jak trzeba tylko trochę cierpliwości. Mi to zajęło 2-3 minuty prób.
-
Przyganiał kocioł garnkowi :wink: A poza tym to tak, ilość postów to jest to co mnie dowartościowuje i sprawia że czuję się ważniejszy. Nie róbmy jaj bo moje posty to nie spam, czego nie można powiedzieć o Twoim ostatnim poście. Dla mnie OT.
-
Nie brakuje kupców którzy na replikach, sklepach i tuningu znają się jak świnia na gwiazdach więc to jak i gdzie była serwisowana nie ma kompletnie żadnego znaczenia. Towar nie jest wart tyle ile jest wart tylko tyle ile ktoś jest w stanie za niego zapłacić.