Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Raif

Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Gwarancji na niego i tak nie miałem, poza tym ciągle się zacinał. Dam go do jakiegoś serwisu asg. Po 20 zł za godzinę + części jakoś przeżyje :P
  2. Rozkręcam, skręcam, naciskam spust, replika się zacięła, rozkręcam, patrzę, głowica tłoka o której była mowa jest rozwalona :D, skręcam i oddaje do serwisu... Dziękuje wszystkim za pomoc
  3. Właśnie się zastanawiam nad tym anty-reversalem bo to by tłumaczyło dlaczego zacina się tylko kiedy puszcze spust w połowie drogi tłoka. Napiszę jak coś wykombinuje ;]
  4. Na semi właściwie jest dobrze. Na auto się zacina ;p Btw. Jak mocno powinna być dokręcona głowica tłoka? może się gibać na boki?
  5. zaraz spróbuje ;] Odkryłem że zacina się wtedy, kiedy tłok przerwie pracę w połowie drogi. Jeśli naciągnie sprężynę do końca i odda strzał to wszystko jest ok.
  6. Niestety nasmarowanie prowadnicy niewiele dało ;] Cały weekend dłubie w replice i nie mogę tego naprawić. Czasami działa, strzela i nagle się zacina i trzeba rozkręcać. Najgorsze jest to że wszystko wygląda świetnie, nigdzie nie widać żeby coś było walnięte. Zrobiłem kilka zdjęć, może rzuci się wam coś w oczy: http://img16.imageshack.us/gal.php?g=dscf2202.jpg
  7. Nikt mnie nie uratuje ?:D Spiłowałem trochę prowadnicę tłoka i teraz zacina się trochę w innym miejscu i po kilkunastu strzałach, nie od razu. Wygląda to tak jakby tłok był już na ostatnim ząbku i już miał wystrzelić, ale nie strzela.
  8. Trochę odkopię ;p Mam ten sam problem, zacina się tłok w 3/4 drogi... Myślałem że mam jakieś zwarcie które obniża napięcie, ale wymieniałem kabelki i nadal to samo. Z baterią i silnikiem również chyba wszystko ok, ponieważ raz kiedy się "odcieło" wystrzelałem hi-capa nim się znowu zacięło. RATUJCIE!
×
×
  • Create New...