Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Bishamoth

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Widze, ze nadal ludzie zglaszaja problemy. Najlepiej wyslac im wezwanie przedsadowe. Dziwnym trafem, bardzo szybko reaguja w takiej sytuacji...
  2. Witam znow. Dzisiaj o dziwo, o godzinie ok 13 zadzwonil do mnie kurier i powiedzial, ze ma dla mnie przesylke. O godzinie 14 dostalem owa paczke, i w srodku byl karabin oraz cala reszta zapakowana jak pancerna walizka. Smiech mnie ogarna :wink: Teraz pozew do sadu juz sie nie przyda... a juz myslalem, ze bedzie sprawa w sadzie. I co tu o nich myslec? Czy aby dostac to co sie zamowilo, trzeba najpierw wyslac wezwanie przedsadowe? :roll:
  3. Witam Od razu pisze, ze minus dla sklepu. Zamowilem pare rzeczy w tym sklepie: Oczywiscie na stronie pisza, ze przesylki powyzej 300zl sa na ich koszt: Gowno prawda! Trzeba calosc kwoty wplacic (za rzeczy zakupione oraz za przesylke) inaczej sie nie dostanie maila "potwierdzenia otrzymania platnosci". Nie mala suma na to poszla (przelew). Czekalem na paczke ok tygodnia, po czym wyslalem im maila z prosba wytlumaczenia zaszlej sytuacji. Oczywiscie odpowiedzi nie dostalem. Na stronie pisze: Nastepnym krokiem bylo sie zgloszenie do rzecznika praw konsumenta. Opisalem cala sytua
×
×
  • Create New...