Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

mh85

Użytkownik
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. Dzięki Panowie- obie opcje ciekawe, zobaczymy w weekend. Kolejny quest- zamierzam usunąć muszkę. Zakładam kolimator w miejsce rączki transportowej i ni jak mi się nie widzi muszka. Jeśli dobrze rozumuję muszka stanowi niestety opór dla podkładki trzymającej razem obie części frontgripu, - czy jeśli ją ( muszkę) zdejmę szlag trafi konstrukcję? Najprostszym rozwiązaniem było by przekręcenie muszki wokół osi lufy o 180 stopni tak aby muszka była na spodzie lufy. Druga opcja to uriezanie góry muszki- to opcja najmniej radosna. Trzecia to zastąpienie muszki tuleją o średnicą lufy zewnętr
  2. Myślałem o tym, lecz konstrukcja prowadnicy to wyklucza- jest tam przecież listwa z otworami które blokują kolbę w danej pozycji. Jeszcze to wykminię, ale pewnie czeka mnie wymiana na stałą.Zobaczymy. Maciek
  3. Hmm... o tym pinie nie pomyślałem. Z gratów tak jak napisałem- lufa, zębatki i tłok- wymieniam zatem. Jesteś kolego w stanie polecić jakiś zamiennik kolby/kolby z prowadnicą? Ta oryginalna lata dość luźno(kolba).
  4. Witam Wszystkich forumowiczów! Stałem się szczęśliwym posiadaczem m4a1 boy'a i mam kilka pytań dot. opcjonalnego upgrade'u: -mam dostęp do gratów stockowych wyjętych z KA http://wb4.itrademarket.com/pdimage/76/1257976_ka-ag-09-m_2.jpg mianowicie do tłoka, zębatek gearboxa i lufy(lufę trzeba by skrócić i zrobić koronowanie) - czy jest sens wymienić mój stock na ten stock i czy będzie pasował? - jak rozbebeszyć to m4 do cna? Udało mi się wyjąć wszystko tylko nie wiem jak wyjąć gearbox z lower body- trzyma go przełącznik selektora ognia. -"uszczelniłem" tuleję/dyszę wuchodzącą z tłoka, tak z
×
×
  • Create New...