Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Bartek88

Użytkownik
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. LBV ma na karku połączenie pomiędzy szelkami i to chyba cała przyczyna.. w KP-8 nie ma więc powinno być w porządku :)
  2. Układ jak gdzieś pisało jest LBV, miałem kiedyś LBV i była jak dla mnie nie wygodna tzn. szelki(na barkch) były zbyt szerokie. Jak to wygląda w KP-9? ze zdjęć wygląda że są raczej trochę węrzsze.
  3. Jak wygląda funkcjonalność tych kamizelek KP-8 i 9 ? (wiem że 9 ma "plecy"). Jeszcze jedo pytanie, czy będzie tam miejsce na "Bandolier CQB na 6 magazynków do AK/BERYL" ?
  4. Spytam od razu w tym temacie. Jaki kompas/ busolę doradzacie kupić? tani i dobry w miarę ;-)
  5. Właśnie o tym też myślałem. Jak się spisują?
  6. Jakich jeszcze używacie ładownic do g36? Najlepiej w oliwce, pustynnym albo multicam. Proszę o linki będę wdzięczny ;-) .
  7. Powiedzieli że to naprawią za darmo i odeślą, już wysłali zobaczymy co do mnie wróci. Też sie zdziwiłem że to styki, jakoś sie to nie trzyma kupy. Jak odeślą bez zmian to będę kombinował dalej, spławić się nie dam jakby co. Dzięki wszystkim za wasze opinie i podpowiedzi, są dla mnie naprawde pomocne.
  8. Stwierdzili że "spadł styk z silnika" i nie podlega to gwarancji. Jak to ewentualnie naprawić?
  9. Silnik pracuje jednak nie dochodzi do naciągnięcia sprężyny, słychać tylko nieprzyjemne zgrzyty :???: . Wysyłam replikę na gwarancję i się okaże co sie stało. Regulować silnik próbowałem ale to nie to.
  10. Witam. Wczoraj byłem na krótkim (około 2 godzinnym) spotkaniu w lesie, było około 3 stopni C. Nagle podczas strzelania było słychać ślizganie się zębatek i nic więcej. Słyszałem że to może być spowodowane temperaturą ale problem nie znikną. Replika ma około 6 miesięcy i przebiegu około 3tys. kulek. Z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Create New...