-
Content Count
25 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
720 profile views
-
Ja ogólnie wiem jak coś takiego zrobić, z zawodu jestem inżynierem i zajmuję się projektowaniem maszyn oraz ich części. Ta przedłużka ma być z tyłu bolta?
-
Gdybyś ściągał aluminiowa dyszę do 416ki to chętnie podepnę się do zamówienia, może się uda coś utargować na większym zamówieniu?
-
Trudno powiedzieć, ja nie wystrzeliłem ze swojego więcej niż 500 sztuk :icon_razz2:
-
Ja ściągałem Ratecha z Ehobbyasia, ale z tego co widzę to już nie mają :icon_cry:
-
Można kombinować, ale lepiej dać Ratecha, pasuje bez problemów i ma logo HK. Ja ściągałem te części z Chin, czas dostawy nieco długi ale doszły bez problemu.
-
Bolta na pewno nie podmienisz bo w 417 jest dłuższy niż w 416. mechanizm spustowy i przerywacza pewnie jest taki sam, ale nie miałem w ręce więc teoretyzuję.
-
Pasują precki od elektryków :maniak_usmiech:
-
A nie pryskałeś może do środka, w ramach czyszczenia i smarowania, dziwna chemią? Ja kiedyś dałem trochę oleju silikonowego i po pewnym czasie replika chodziła coraz gożej. Po reozebraniu dyszy okazało ię że winy jest oring, który lekko spuchł przez to dysza trudniej przesuwała się w bolcie albo nie wracała wcale. Może u ciebie przykleił się oring? Jeśli zdemontowałeś wszystkie elementy to nie ma siły musi zejść, jak nie to użyj siły. Jednak dysza może ulec uszkodzeniu, więc uważaj to droga i trudno dostepna część w polsce. Z moich doświadczeń wynika że jest to najsłabszy element tej repliki
-
Jak jest na gwarancji to wysyłaj, jak nie to trzeba rozebrać. Przypuszczam że to kwestia oringa, lub zabrudzenia np. piaskiem, ew. prowadnica tłoka. Jak byś miał watpliwości i nie chciał robić tego samemu to możesz mi wysłać bolta to popatrzę. UZI
-
Tyczka czyli tłok blowback-a kiedyś zablokwała mi się w przednim położeniu, zawinił oring który sie podwinoł i zakleszczył. Problem może też być w prowadnicy górnej tłoka, jest przykrecona mała śrubką, naprawiałem kiedyś jeden egzemplaż w którym ta śróbka tarła po tłoku i przez to replika źle pracowała. Co do pierścienia najlepiej uzyć klucza pazurowego dedykowanego do emek, może być też podobny rowerowy (ale warto taki odpowiedno spreparowac przez opiłowanie pazura na okragło. Ważny jest promień oporowy klucza, musi być zbliżony do tego z nakrętki)
-
Propan jes do bani, tylko CO2, jednak jak na razie nie ma do VFC Magów, trzeba by pokombinować. Wymiana dzyszy w bolcie i zaworka na taki o większym przepływie (ja dałem Z-parts). Lufa PDI lub podobna precyzyjna (ja dałem 6.02) i gumkę (pasi od elektryka). Lufa jest stosunkowo długa do wersji 416D więc nie ma potrzeby jej jeszcze wydłużać bez znaczącego wzrostu ciśnienia początkowego i szybkości przepływu gazu, długośc lufy niewiele zmieni.
-
Kupione tu: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Accessories_GBB_Other_WA_M4_Parts_Z_Parts_Ambi_Selector_for_Umarex_HK416_GBB.htm Z-parts = Ratech Widzę że na razie nie mają :icon_cry:
-
Ja dałem selektor ratecha, jest stalowy zrobiony na cnc, nic się nie kiwa. Zakładany jak orginał i łaczony kołkami sprężystymi a nie śrubką jak VFC. Na wcześniejszej hakaśce poprawiłem problem z fabrycznym selektorem poxipolem, zdało egzamin.
-
Ja dałem preckę i gumke HU od PDI trochę poprawiło :icon_biggrin:
-
Dzięki serdeczne :icon_biggrin: Chcę magpula bo mam zamontowane parę fantów od nich i do szczścia brakje mi paska :icon_razz2: