Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

PeQ

Użytkownik
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. W sumie innej odpowiedzi się nie spodziewałem ;) Dzięki wszystkim za pomoc.
  2. Wszystko dobrze sprawdzone, pozostała bateria. Jakieś konkretne typy? Takie w miarę przystępnej cenie, w sumie nie replika nie będzie wykorzystywana w jakiś bardzo wyczynowych warunkach...
  3. Styki są chyba w porządku. Próbowałem skorzystać z poradnika co do do czyszczenia, ale miernik pokazał 0,9 oma po naciśnięciu spustu bez baterii, więc chyba styki w porządku.
  4. Tak się właśnie domyślam, ale chcę wyeliminować wszystkie inne możliwości. Po prostu nie wiem, czy nie potrzebne mi coś więcej niż nowa bateria. W tym momencie napięcie na w/w baterii 9,6 wynosi 6V, po naciśnięciu spustu z kolei spada do 0,8V Na baterii 8,4 wynosi 7,6V, po naciśnięciu spustu spada do 1,9V GB stoi w jednym i drugim przypadku.
  5. Otóż, jestem szczęśliwym (dotąd) posiadaczem Mp5A2 Classic Army. Problem pojawił się już długi czas temu, ale od tamtego czasu replika długo stała nieużywana. Teraz postanowiłem sprawdzić jak działa, ale problem się nie rozwiązał ;) Do sedna: Gearbox stoi. Naciskam spust, słychać silnik próbujący przekręcić, ale stoi nadal. -Na mojej baterii, Intellect 8,4 1400mAh (wiem, że szajsowata bateria, ale niekoniecznie to jej wina). Czasem udaje się przekręcić, po kilkakrotnym naciśnięciu spustu. Może chwile postrzelać, ale znowu się tnie. Słuchać wyraźny spadek obrotów, czy tam jak to się mówi,
×
×
  • Create New...