Turi
Użytkownik-
Content Count
31 -
Joined
-
Last visited
-
HU niestety jest ustawiony na zero. Zakupię Kulki i dam znać, czy to wina lekkości.
-
Dorobiłem dystanser z o-ringa o średnicy mniejszej niż wkład do długopisu o 1mm, i niestety kulki 0.36 lecą na 35-40m i potem nagle odbijają w niebo.. Zastanawiam się, czy te kulki nie są za lekkie, 0.43 będą lepsze? Guarder czy Madbull? Cały czas oczekuję na komorę HU PDI do M24, od około miesiąca leży na cle.. powoli mnie to zaczyna już męczyć. Pozdrawiam i proszę o jakieś porady co zrobić z dystanserem, gumka nie jest nigdzie zawinięta.
-
Pytanie z trochę innej beczki.. Zdecydowałem się zamontować sprężynę M160. I teraz z czego dobrać dystanser do standardowej komory hop-up... kulki 0.36 ciągnie w niebo, mam aktualnie tak jak zalecaliście dystanser zrobiony z wkładu od długopisu. Jakieś inne pomysły? Kolejne pytanie... czy zostawić gumkę stockową, czy lepszy będzie madbull niebieski? Aby nie było.. komora hop-up pdi oraz gumka czarna systemy w drodze.. Pozdrawiam.
-
1-2: Po wstawieniu sprężyny stockowej replika działa, więc problem leży albo w silniku, albo sprężynie, albo batce. Baterie mam stockową + układ Mosfet. Jutro jeszcze raz wstawię M130 Guardera i spróbuję u znajomego na innej batce, ewentualnie silniku. Jeżeli to nie będzie to.. to poddaje się i sprzedaje replikę.
-
Najbardziej obawiam się, że to nie będzie wina sprężyny :(
-
Witam. Potrzebuję pilnie waszej pomocy, ponieważ jutro są manewry i chciałem koniecznie na nie się wybrać. Rozebrałem wczoraj gearbox, wiadomo, wyczyściłem itp. Wstawiłem nową prowadnicę oraz sprężynę SP130 Guardera, to co mnie zdziwiło, to to że ta sprężyna była dłuższa od stockowej o jakieś 5-6cm. Gearbox'a złożyłem i podłączyłem pod baterię.. i niestety nie strzela :| silnik zachowuje się tak jakby nie mógł pociągnąć tej sprężyny, mosfet się grzeje. Jeżeli miał ktoś podobny problem, to liczę na pomoc!
-
Uzyskałem informację ze SpecShopu. Zespół cylindra PDI nie jest przystosowany do tuningu mocowego, służy on do zapewnienia 100% szczelności. Przy sprężynach powyżej M150 nie udziela gwarancji na podzespoły. I tutaj podziękowania dla SpecShopu, postanowili przyjąć reklamację i wymienili tłok na nowy, oraz poinformowali, że przy kolejnych reklamacjach, będę zmuszony wysłać całą replikę. Aby uniknąć kolejnych takich sytuacji, polecili mi zastosowanie słabszej sprężyny. Polecono mi również doklejenie o-ringa klejem, ale to równa się z utratą gwarancji. Zatem najlepsze rozwiązanie,
-
Najmocniej przepraszam, oczywiście chodzi o głowicę tłoka. Zdjęć z wnętrza niestety zrobić nie mogę, bo nie chce aby Panowie z SpecShopu mogli się o pluć o to. Zrobienie nowej głowicy tłoka to koszt 20-30pln. Dzwoniłem do SpecShopu i powiedzieli mi, że jeżeli nie będą w stanie nic stwierdzić, to będą musieli wysłać cały zestaw do producenta (Japonii) i niestety trochę czasu to zajmie. Dlatego zastanawiam się czy latać i bawić się w reklamacje jest opłacalne.. Zwłaszcza, jeżeli kolejny tłok i tak czy siak ma mi się rozlecieć. Zatem pytanie: Czy opłaca się zrezygnować z zabawy w
-
Chciałbym trochę zabawić się z moją eMką wreszcie! Na chwilę obecną chciałbym wymienić samą lufę i sprężynę ze stockowej na SP130 Guardera. Zatem zacznijmy: Mam prec lufę od [sRC] 6.03/540mm Wyboru luf dużego nie ma.. mam do wyboru tylko lufy [Guardera] oraz [Deep-Fire] ze względu, iż tylko one posiadają bliższe frezy do umocowania komory HU. Jako, że lufa [sRC] ma 540mm i jest akurat na styk w lufie zewnętrznej, postanowiłem wybrać o średnicy 6.02mm oraz długość 550mm, jako, że krótsza mija się z celem, natomiast większa będzie się znajdować w Tłumiku płomienia, co będzie wyglądać karyg
-
Zatem jak polecasz tę sprawę rozwiązać? Zastanawiam się, czy nie dać do wytoczenia główki cylindra tokarzowi. Całość i tak doszczelnia o-ring zewnętrzny, zatem do setnych milimetra dokładności nie musi być. Sam tłok jest wykonany solidnie, zatem czy ta główka tłoka będzie pasować na gwint na tłok od PDI? http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=5901 Oto zdjęcia: Na chwilę obecną zdjęć z wnętrza nie będę robić. Chyba, że nie uwzględnią mi reklamacji.. Pozdrawiam
-
Nie mogę edytować postu, zatem mała poprawka: Był to dedykowany smar od CA do cylindra i tłoka w białej tubce z logiem Classic Army. Dostałem informację, że nie jest to smar grafitowy, niestety nigdzie nie mogę się doczytać jakiego typu jest to smar. --------------------------- Co prawda jest to niewiele znacząca informacja, ale na KP wyczytałem, że może to wpłynąć na opinię przy uwzględnianiu informacji.
-
Długo się nie nacieszyłem zespołem cylindra od PDI.. Po kilku-kilkunastu strzałach, rozsypała się główka tłoka, a o-ring wewnętrzny na tłoku został wypluty przez dyszę.. Od główki tłoku odłamał się malutki pierścień trzymający oba o-ringi, mam nadzieję, że cylinder nie został wewnątrz porysowany na wypadek gdyby nie przyjęto mi reklamacji. Spec-shop chce abym wysłał im całą replikę, w celu uznania reklamacji, i ich majster ma ocenić, czy jest to usterka fabryczna, czy usterka wywołana złym montażem. Świadkiem jak to wszystko się rozleciało jest Leon. Zamieszczam treść wiadomości,
-
Witam, dzisiaj będę wsadzał do swojej M24 CA: - Stalowy, hartowany cylinder PDI - Stalowa, podwójnie uszczelniana głowica cylindra PDI - Stalowa prowadnica sprężyny PDI - Wzmocniony aluminiowy tłok ze specjalną uszczelką w kształcie Y PDI - Spring M180 Guarder Mam założoną stalową rączkę zamka od CA. i teraz pytania: 1. Czy stockowy zespół spusty wytrzyma te obciążenie, czy raczej sypnie się po kilku strzałach? 2. Co warto jeszcze wymienić, aby replika cieszyła się sporą żywotnością? (tzn. Jakie jest teraz najsłabsze ogniwo) Pozdrawiam, Turi
-
@dr_wisla Sprawdź, czy prowadnica która porusza się w tym otworze łączeniowym, nie jest delikatnie skrzywiona. To cieniutka chromowana rureczka, którą idzie pogiąć używając naprawdę niewielkiej siły. @snup dogg Spróbuj z dystanserem z otuliny od przewodu fi(1,5). Może tamten dystanser za mocno wypychać gumkę w minimalnym ustawieniu. Nie musi to być komora, może to być jeszcze wina magazynku, lub dyszy Pozdrawiam
-
Dzisiaj przetestowałem midcap'y KA. Podają bardzo ładnie, zarówno na auto, jak i na semi. Trochę ciasno siedzą w łożu i przy zakładaniu i zdejmowaniu trzeba uważać, aby niczego nie urwać. Co do lowcap'ów DF. Jest problem z podawaniem na auto, ładnie siedzą w łożu, ale można strzelać tylko na semi. Pozdrawiam