Kloszard
Użytkownik-
Content Count
20 -
Joined
-
Last visited
-
Witajcie, chciałbym abyście doradzili Mi w wyborze nowej repliki. Zastanawiam się nad 3 modelami, a mianowicie: CA25 M4A1 KWA M60 P&J Dwie pierwsze repliki bym chciał lekko tuningować. Na wydanie mam ok. 1500zł. M60 P&J już niby jest całkiem fajnie tuningowany i w nim bym już nic nie grzebał. Co mi doradzicie? Wiem że P&J to chińczyk, ale na ostatnim zloce robił naprawdę furorę. Rewelacyjny zasięg i Rof.
-
Mógłbyś podać Mi wymiary tej podkładki? Swoją drogą dla pewności chciałbym się zapytać czy leży ona właśnie na końcówce tego bolca?
-
A ja mam pytanie z innej beczki. Ostatnio na strzelance bawiliśmy się w rosyjską ruletkę i spotkał mnie bardzo nie ciekawy wypadek. Mianowice rozpadł się na drobne części cały bębenek. Wszystko poskładałem elegancko, ale pominąłem bardzo małą rzecz. Z wcześniejszego rozebrania bębenka zapamiętałem że była tam mała podkładka. Niestety tą podkładkę zgubiłem. Teraz zauważyłem że bębenek nieco bardziej "lata". Czy wie ktoś jak to jest z tą podkładką? Czy pełni faktycznie jakąś ważną funkcję, czy też nie jest potrzebna?
-
Witam, jestem ciekaw czy istnieje jakiś pistolet który może być używany jako broń główna. Ostatnio zakochałem się w pistoletach i postanowiłem zamienić swoją M4 na jakieś 2 dobre pistolety które będą w stanie zastąpić ją w polu. Jak myślicie, jest to realne?
-
I ja stałem się szczęśliwym posiadaczem tej pięknej repliki. Możecie się ze mną podzielić informacjami jak konserwujecie swoje cudeńka?
-
A czemu ma nie działać? Co prawda ROF będzie badziewny, ale jak nie masz niczego lepszego to to od biedy może być.
-
Jeszcze jedno pytanie, znalazłem zestaw tuningowy. Zastanawia mnie tylko czy będzie pasował do ICS'a.
-
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy moja M4 wytrzyma coś takiego tyle że zamiast sprężyny jaka jest w zestawie, wstawię M130.
-
Może ktoś napisać czy moja Em(il)ka będzie w stanie wytrzymać dość długo po takim tuningu? Chodzi Mi o to czy zębatki wytrzymają takie "cuś" i inne rzeczy podatne na "zmęczenie".
-
W mojej drużynie pojawiły się już bardzo krytyczne słowa na temat tych replik. Mam nadzieję że nic więcej nie padnie przez następne 2 lata. Uznacie to pewnie za herezje lecz jak na razie moja stara gieta wygrywa walkę z ICS'em.
-
No właśnie przed chwilą odkryłem jak umieszczać oferty w nowym wydaniu forum. Swoją drogą wie ktoś co może być z tym selektorem ognia? Wszystko chodzi elegancko ale ten selektor już mnie do tej repliki zniechęcił. Niby nie zawodna replika a już druga w mojej drużynie ma tą samą wadę.
-
Czy byłby ktoś zainteresowany kupnem e-mki ICS'a? Mam ją nie cały miesiąc. Była na 2 spotkaniach (niedzielnych). Strzelałem tylko na semi. Dziś zauważyłem że padł selektor ognia, na safe strzela tak samo jak na semi. Chcę tutaj dodać że replika ma jeszcze ponad 11 miesięcy gwarancji w zbrojowni więc wystarczy podesłać im na serwis. Do tego dorzucę batkę Intellecta 8,4 V 1200 Mah. Ładowana tylko przy pomocy ładowarki mikroprocesorowej. Jako że całość jest praktycznie nowa (nie wystrzelałem całego hi-cap'a) chciałbym za całość 900 zł. Można powiedzieć że kupując tą replikę zaoszczędzicie 200 zł
-
Jutro spróbuję, na początku myślałem że chodzi Ci o spiłowanie wtyku baterii. Pomyślałem sobie o co mu chodzi , jak to może pomóc;). Teraz wszystko rozumiem i choć nie jest to piękne rozwiązanie będzie trzeba je zastosować. Swoją drogą stockowe osiągi mojej EM(il)KI czynią cuda. Zamierzałem jak najszybciej wymienić górną część gearbox'a na wzmocnioną (ponoć posiada 420 fps) lecz po dzisiejszym chrzcie bojowym doszedłem do wniosku że odłożę to na później tuningując ją na razie zewnętrznie.
-
A mógłbyś jakieś zdjęcia wstawić? Wiem mniej więcej o co Ci chodzi lecz wolałbym zobaczyć jak to wygląda w praktyce.
-
Z tego co zaobserwowałem to winą jest bateria która nie leży "prosto" tylko przesuwa się na boki blokując się na lufie i dlatego rozszerza grip dolny (mam nadzieję że zrozumiecie moją wizję). Co do wyrzutni łusek. Nie przeszkadza mi to że się otwiera. Denerwuje mnie tylko to że jakieś ciało obce może dostać się do gearbox'a.