Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

trubaq

Użytkownik
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. I o to właśnie chodzi ;-) Stay tuned brother :D I się nie unoś ;-)
  2. Panowie nie unoście się tak. :D Sebin: Kawał dobrej roboty. Wielki szacun. Zobaczymy jak przy dłuższym używaniu CO2 sprawdzi się repliczka. Z autopsji wiem, że dla WE właśnie Ratech ze stalowym zespołem spustowym w końcu coś poradził. Amadem Nie wiem po co mnie tyle razy cytujesz ? Tak zgadzam się w 100% - absolutnie hop up zgodny. Szkoda, że ludzie, którzy kupili replikę byli beta testerami. Kiekos Nie napisałem, że mówisz coś nie tak. Wyluzuj. Twierdzę jedynie, że nie jesteś osobą kompetentną w przeciwieństwie do Amadema czy Sebina. Napisałeś w innym temacie,
  3. :D Pewnie chodziło Ci o replikę gazową z klasie cenowej Systema PTW wśród AEG. :D Kupując WE i dokładając szynę RIS/RAS i tak jesteś finansowo do przodu. To tak jak napisać.: Kupuję kabrioleta, większość ludzi dąży do jazdy samochodem ze sztwynym dachem przez cały rok. Czy naprawdę jest to potrzebne ? - Czy nie chodzi o lans ? Pytałeś o Ino vs WE. WE jest na CO2, a ten gaz lepiej sobie radzie z chłodem. Więc tak jest to głos przeciw - całemu systemowi magna WA/G&P/Ino/KA/AGM/JG. Po za tym jesteś zbyt zielony w GBB-R by wykładać o zaletach i wadach. W przciwieństwie do Amadema.
×
×
  • Create New...