Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

inquisition_mariaczi

Użytkownik
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. No to już pomierzone: 450 +/-5 FPSów, a replika (dzięki komorze KA, gumce i dyszy SHS) strzela jak złoto, na pohybel tym, którzy ją wyprodukowali:)
  2. Z moich obserwacji wynika, że czerwona dysza shs wymusza wymianę komory:) Przed wymianą miałem parę strzałów i 1 pusty, potem 1 podwójny. To na semi. Na auto kulki leciały bez problemów. Problem ustał wraz z wymianą komory. Co prawda razem z komorą przyszła nowa gumka, ale poprzednia, zielona G&G, założona poprawnie, chyba nie mogła powodować takiego zachowania...
  3. Opiszę krótko historię grzebania w mojej SA-B04. Na początek wymiana: - kabli (+ mosfet), batki (Redox 7,4 1400 20C), - gumka (G&G zielona), - dysza (SHS), - tłok (jakiś ze stalowymi zębami), - głowica tłoka (SHS). W tym momencie można powiedzieć, że na poziomie GB uzyskałem zadowalającą szczelność. Głowica cylindra, jak na razie, stockowa ale trzyma szczelność. ROF na stockowym silniku słaby. FPS - ok 360 - czyli do specyfikacji jeszcze kawałek:) Postanowiłem za niewielkie pieniądze sprawić sobię: - komorę hop-up - czerwona Element - nie polecam. Kolega kupował tę komorę w tym s
×
×
  • Create New...