Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

ZOtt

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. A mam jeszcze jedno pytanie. Bo mam kumpla, który własnie zajmuję się sprawami dotyczącymi konserwacja i naprawą gearboxów i stwierdził, że może to być spowodowane zużytymi kablami. Co o tym myślicie ?
  2. Silnik w chwyt wchodzi bez problemu. Sprężynka ta silnikowa także spełnia swoją rolę. Ale z tym podkładkowaniem możesz mieć rację. Gdy wymieniałem dyszę po skręceniu GB zauważyłem, że zębatki maja luzy. Zignorowałem to. Możliwe ze to jest problemem i czy przy podkładkowaniu należy użyć podkładek o takiej samej grubości ?
  3. Witam! Mam problem z moją repliką a mianowicie chodzi o silnik. Gdy ją kupiłem wszystko śmigało jednak po pewnym czasie padł silnik. Kupiłem nowy taki sam firmy JG i tu zaczyna się problem ponieważ gdy wsadzę silnik do chwytu wszystko pasuje silnik kręci bardzo dobrze i strzela szybko, ale gdy przykręcę tą "stopkę" chwytu silnik strasznie traci na mocy i obrotach. początkowo myślałem, że to bateria ale gdy ją naładowałem było to samo. Próbowałem regulować stopkę śrubkami i tą śrubką co jest na środku tej stopki wszystko na nic. W czym może być problem?
×
×
  • Create New...