Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Hourless

Użytkownik
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

  1. Niestety "edytuj" gdzieś poszło...więc: Po złożeniu pojawiały się podwójne strzały przy lekkim wciśnięciu spustu - i po raz n-ty rozkręciłem gearbox, poprawiłem styki i... poszła piękna muzyka pracy gearboxa, dająca mi ulgę po wieeeelu godzinach/dniach przesiedzianych rozkręcaniem i skręcaniem, rozkręcaniem, skrę...itd. Wielkie dzięki wszystkim za pomoc, a zwłaszcza tred'owi :icon_smile: A teraz lecę to przestrzelić. Edit: Na razie działa w porządku więc wolę nie dotykać :D Jak coś to mam szlifierkę na kamienie szlifiersko-palcowe, wiec coś się podziała.
  2. Owszem jest minimalny luz luz, ale z tym raczej nic nie zrobię - tzn. element na który wchodzi przerywacz (z gwintem na śrubkę wystaje nieco ponad przerywacz, a raczej ciężko znaleźć w tym przypadku coś na podkładkę.
  3. Po zabawie z podkładkami, jest (było) nieco lepiej - po złożeniu coś wyrzucało, ale było słabe i nie zawsze. Podkleiłem więc nieco na kostce stykowej (element w który uderza/pcha przerywacz i działa jak należy :) (już tu należy ci się krata piwa :D) Idąc dalej...złożyłem do etapu "bez górnego korpusu" i bez zestawu tłokowego. Zwróciłem uwagę na dziwną pracę zębatek (tłokowej), która zatrzymuje się w różnych pozycjach (miał jeszcze przycinkę i leciał non-stop, ale mała korekta blaszek styków rozwiązała problem). I teraz moje pytanie - czy coś mam z tym zrobić czy po prostu założenie zestaw
  4. Dobry motyw! (że sam na to nie wpadlem...) Problemem jest przerywacz (ew. zależność przerywacz-styk), który owszem, reaguje na ząbek od zębatki, ale słabo. Starcie się ząbka wykluczam (1. jeszcze nieźle wygląda, 2.testowałem na dwóch różnych, 3. w poprzednim zestawie styków i rozdzielacza, na tym poziomie wybijało). I teraz ciekawostki :icon_biggrin:: 1. Stary przerywacz wychodzi bardziej na zębatkę (na ten ząbek) 2. Przy starym przerywaczu, trzymając elementy palcem :), jako tako przerywa. Natomiast skręcając już cały i w ten sposób który podałeś kręcąc zębatkami - już nie.(tak usta
  5. Wymieniałem jedynie kable. Z blaszkami to już parenaście ustawień robiłem, niestety problem nie zniknął. Miałem nieco czasu więc siadłem nad tym i... ręce opadają :P Wymieniłem na nowy przerywacz oraz styki. Jest gorzej niż było :D, teraz to nonstop wali seriami. Problemem może być to, że jak docisnę nieco z góry na element styków(ten z blaszkami) to drugi element ma tendencje do przycinania. Tak więc, nieco zeszlifowałem tam gdzie wydawało mi się iż przycina i nieco zmniejszyłem efekt uboczny... Więc skręciłem i podłączyłem na sucho silnik - reaguje ładnie, bez jakichś przedłużeń,
  6. Mówiąc "stara" mam na myśli "obecna" :) i o tej na płytce selektora.
  7. Osobiście uważam że kostka styka faktycznie do wymiany bo nieco przepalona, jednak stawiałbym właśnie na przerywacz...tylko dalej nie wiem co ma z tym wspólnego założenie górnego korpusu :icon_biggrin: A co do tej sprężynki to...jest jakaś mocniejsza (w co wątpię)? Czy to raczej kwestia wyrobienia (wyciągnięcia) się starej, która wg mnie całkiem nieźle ciągnie.
  8. Witam. Mam problem z trybem semi w mojej M4. Polega, że mniejwięcej co drugi sztrzał replika wykonuje 3-4 cykle zamiast 1. Tytułową zagwostką tego problemu jest to, że problem znika w 95% (zdażają sie żadkie wyjątki), gdy zdejmę górny korpus... Niech mi ktoś powie jaki ma na to wpływ górny korpus czy też komora hop-up? A teraz może coś co pomoże (i od czego możliwe, iż powiniem zacząć): Replika w podstawie była boyi i została wybebeszona z połowy gearboxa, tzn: -sprężyna gurader m120 -zestaw tłoka i cylindra (typ 0) -zębatki -kable niskooporowe -przesmarowana i popodkładkowana
  9. Ooooo, myślę, że będzie idealny!...Nie dostępny... xD W innych sklepach też szukałem, jedynie jest 2+1 ((122 x 21 x 21 mm) + (122 x 21 x 10,5 mm)) - i nie mam pojęcia jak tam wyglądają komory na batkę (jak okrągłe i powyżej 21mm to git, jak nie to lipa).
  10. 430-450fps, wiec 11.1V jeśli o to pytasz. Natomiast sama replika to Boyi 3681M z dość sporą wymianą bebechów (właściwie to z 80%) :icon_biggrin: Co do batki to wszystko fajnie, fajnie, ale niestety 7,4 i w tym ból. 11.1 są, ale 1200...i tu jest mały(duży) ból.
  11. Dzięki. Jeszcze tylko pytanie które to będą? (chodzi o wymiar i podział). Pytam jako, że nie ma wsród nich "dedykowanej", a wymiarów dokładnie nieznam, bo kolby jeszcze nie mam, a chcę dobrać odrazu baterię. Kolba JG.
  12. Może i był taki temat, niestety mimo moich długich poszukiwań nie udało mi się takiego znaleźć. Chciałbym wiedzieć, które firmy polecacie. Miałem na oku ge power...niestety średnio dostępnością tych baterii - zwłaszcza do kolby SF. Tak więc: jaką firmą warto się zainteresować, ew. jakich firm unikać?
  13. Eeee...własnie, że zaniża ;D, w sensie - m120 guardera to np 125/130 słabszych producentów. Tzn. wg opakowania odpowiednie są m120 i większe. Hmmm...czyli potencjalnie m120 powinna być w sam raz.
  14. Co do tłoka to już nie ważne, zamuliłem i źle zrozumiałem :P (gdzie znikneło "edit" :icon_mad: ) Przy okazji jak jesteśmy przy tłoku to który...7 czy wszystkie stalowe zęby (cena w sumie taka sama więc nie rozumiem różnicy :) ). Dodatkowo jedne są z "wcięciem" drugie bez, jaka jest międy nimi różnica?
  15. KA dostałem za darmo więc wrzucenie ich "przy okazji" chyba nie zaskodzi, zwłaszcza gdy w przyszłości będę chciał nieco podnieść moc. Co do tłoku. W zestawie z systemą mam i tłok(tak, to też dostałem na friko). Dobrze rozumiem, że mimo to poprostu wstawić sam cylinder i do tego tłok shs? :icon_smile: Ta, o tym też myślałem i będę zmieniał, ale narazie nie wypisywałem, ponieważ muszę jeszcze nieco o tym przeczytać. Raczej, nie inaczej :icon_smile: Dzięki za odp. Przydałoby się jeszcze info na temat tych fps.
×
×
  • Create New...