Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Ranger155

Użytkownik
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. panowie otóż mam problem zepsuł mi się silnik,poszedł na serwis do Azteko (silnik to ics turbo 3000) wymienili całą dupe silnika oprócz szczotek nw po co ale dobra i cale uzwojenie (wirnik) z ośka typ D,otóż problem polega na tym że silnik teraz jest strasznie słaby ponieważ przed zpsuciem się go ciągnął spręzynę m120 a teraz nie chce jej nawet ruszyć sprawdzalem to na tej samej batce ;) co może być tego przyczyna ?
  2. sztywno ;) os silnika chodzi góra dół ale chyba to normalne ??
  3. Jak się podepnie silnik odwrotnie to wogóle nie działa ;D bo blokuje go Anty Reversal ;) Zebątka jest jak nowa więc to nie to są minimalne oznaki zużycia ;) lecz zauważyłem luz na trzpieniu silnika czy może być to przyczyna tego problemu ??
  4. a tego to juz nie pamiętam ;) ale po naładowaniu batki na full rof jest bardzo przyjemny ;) myślę ze mosfet załatwi sprawe ??
  5. Nie sądzę że zasłaba bateria ponieważ w innej replice na słabszym silniku chodzi bez problemu na m130 Ultimate,gb jest dobrze wypodkładkowany,silnik tak samo dobrze ustawiony,nie zębatka środkowa i tłokowa są od Systemy moim zdaniem pada tu na spręzynę ponieważ z tego co wiem to guarder zaniża oznaczenia u kolegi tak samo nie chciało chodzić na spręzynie m130 guardera tak samo na ics turbo 3000,wymienię spręzyne na systeme i zobaczymy co z tego wyniknie ;)
  6. Witam mam o to taki problem z m4 od G&P a mianowicie wymieniłem silnik na ics turbo 3000 batke na lipo turnigy 7,4V 35-70c 2,2 mAh,okablowanie na niskooporowe, w replice siedzi najprawdopodobniej sprężyna m120 od Guardera nie jestem pewny ponieważ osobiście jej nie zakładałem tylko poprzedni właściciel. I mam taki oto problem że silnik się grzeje przy tej spręzynie i bateria dość szybko pada.Odrazu napisze że gb jest poprawnie wypodkładkowany. Aha i jeszcze są wymienione styki na SHS ponieważ te od g&p się przepaliły. No i nw jaka może być przyczyna tego problemu ?? pozdrawiam i
×
×
  • Create New...