Nico Brix
Użytkownik-
Content Count
26 -
Joined
-
Last visited
-
@ Sabat - może rozwiązanie to tłok SNC od G&G. Między A1 a A2 nie ma wewnętrznie różnic. Z resztą teraz jak masz 500 fpsów to zrywać może z innego powodu.. bo po prostu jest za słaby. ja na 120 z batką 8,4 przez długi okres czasu miałem tłok jak nowy. Dopiero po założeniu MOSFET'u, gdy wzrosła szybkostrzelność, tłok zaczął się zużywać. Wniosek - trzeba dobrze zgrać szybkostrzelność ze sprężyną i zasilaniem. Poza tym - jak chcesz pozbyć się problemu definitywnie - to zawsze możesz przerobić zębatki tak, by pasował standardowy tłok wraz z 10mm dystanserem głowicy tłoka. Taka przeróbk
-
Jak byś przeczytał dokładnie - to nie potrzebowałbyś odpowiedzi... patrz poprzednia strona. Sprężyna 120 zmniejsza zużycie zębów tłoka. Dlaczego - też jest wyjaśnione. Mam Elkę od bardzo dawna, jak tylko się pojawiła w A1 na Specu. Po padnięciu pierwszego tłoka (na M100) i wymianie na M120 zęby tłoka się nie zużywały... dziwne, ale prawdziwe... Gumian widział... dopiero jak wstawiłem MOSFET to zauważyłem, że zęby zaczęły się zużywać... wzrósł RoF, więc dlatego. Nawet zastanawiałem się, czy nie odlutować jednego ogniwa, bo 8,4 przy mosfecie to chyba za dużo... ale poczekam... zobaczymy co s
-
@ noah - ten pierwszy wygląda jak ten z Tarczy.pl
-
@ BlazakoV - a próbowałeś dokręcić trochę pokrętło HU? Powinno wystarczyć. Używam L85 od października i wszystko jest w porządku. BTW - Jako ciekawostkę podam, że oglądałem ostatnio zęby swojego tłoka (po awari, parę miesięcy temu - wymieniony na nowy i wstawiona sprężyna M120) i nie widać na nich śladu zużycia. Natomiast koledzy, którzy dostali teraz Elki z WGC już po pierwszej strzelance mieli zęby nadjechane (karabin stock - M100). Wnioski wyciągnijcie sami...
-
@ BalzakoV - 8,4 V w zupełności wystarcza... kwestia pojemności tylko i rozmiaru cel. Jeżeli masz takie aku jak do steyr'a to do elki bez najmniejszego problemu wejdzie. Jak w sticku - to nie.
-
Mi po tym jak poszedł tłok, Specshop zaproponował wstawienie mocniejszej sprężyny. Wstawili mówili o M110 lub M120 i na M120 się skończyło. Zrobili to super szybko - bo tego samego dnia, kiedy do nich karabin doszedł, naprawili go, zmienili sprężynę i odesłali. Super serwis. Wstawiłem sobie też inną lufę - tak w ramach testów - Badbulla z teflonem. Póki co jestem bardzo zadowolony. Zmieniłem też gumkę na gumkę Systemy. @Ravic - w sklepach modelarskich można dostać bardzo dobre klucze http://helishop.pl/index.php?a=opis&k=...p;kt=&id=96 - tym nie ukręcisz śrub.
-
No Specshop spisał się wybornie i karabin został naprawiony i odesłany tego samego dnia, w którym do nich dotarł. Założyli nawet mocniejszą sprężynę (sami to zasugerowali, musiałem za nią zapłacić, ale wszystko bez naruszenia gwarancji) i karabin wali aż miło... jutro potestuje dokładniej. Mam tylko jeden malutki problem. Kulki jakoś chętnie lecą w lewą stronę... HU jest złożony poprawnie... może dystanser będę musiał zmienić. Teraz mam od Sharka MadBulla, a gumę Systema..
-
Proszę bardzo - wszystko jest na Arnie's Airsoft Forum. Niejaki Stealthbomber rozpracował problem, a RedWolf sprzedaje nawet zestaw części do przeróbki, ale to jest na tyle łatwa sprawa, że można to samemu zrobić. Przebrnąłem przez wszystkie 12 stron... trochę czasu to zabiera, ale bardzo ciekawa lektura. Tu jest gotowe kompenduim postępowania przygotowane przez Stelathbombera. Obawiam się tylko, że trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem tego forum, by mieć dostęp do tych postów.
-
No i stało się - Elka mi padła. Najpewniej tłok a do tego być może i zębatki... Zdarzało się, że Elka czasami wydawała z siebie dziwne dźwięki, ale nie przejmowałem się. Aż tu wczoraj po prostu przestała strzelać, a silnik kręcił. Dzień wcześniej wydawało się mi, że w jedym momencie pracowała głośniej. Cóż poki gwarancja jest to ją do naprawy odeślę. Obawiam się, że niestety sytuacja będzie się powtarzała. Ale czytałem o patencie na przerobienie Elki tak, by pasowały standardowe tłoki. Ponoć potem już nie ma z nią żadnych problemów i można wstawić mocniejsze sprężyny, a także aku 9,6V
-
Invictus - ja miałem również chyboczącą szynę montażową. Zadzwoniłem do Specshopu, powiedziałem im o tym i powiedziałem, że mogę sobie to sam naprawić (poprzez dokręcenie dwóch śrubek), a oni, że w takim wypadku mogę sobie to sam naprawić, bez potrzeby odsyłania guna. Do jednej jest dostęp po wyciągnięciu lufy wewnętrznej (bodajże), a żeby dokręcić przednią, trzeba wykręcić lufę zewnętrzną. Jest ona mocowana na 2 śrubki, ale uważaj, bo łatwo gwint ukręcić, więc zalecam ostrożność. A i potrzebne są dobre narzędzia, nie żadne tam klucze topexu.... U mnie było tak, ze musiałem ustawić
-
Hop-up jest w porządku... jedyne co zrobiłem, to ze względu na zimę wymieniłem gumkę na silikonową Guardera, akurat taką do 400 FPS... Dlaczego pytasz?
-
Ja dość intensywnie używam mojego A1 (przy czym jest to 2ga partia w Polsce - poprawiona ponoć) i nie mam z nim najmniejszych problemów. Wszystko śmiga miło i sprawnie. W mojej skromnej opinii jest to bardzo dobra replika, bardzo celna, ze sporym zasięgiem. O korzystnej cenie już nie wspominam. Problemem jest BlowBack - ale można go bardzo łatwo zdeaktywować... Dodam jeszcze, że nie mieszkam blisko Poznania.... @Ravic - i jak z paseczkiem? Trochę inaczej co? :D Jak ktoś jest jeszcze zainteresowany, to niedługo będę miał jeszcze 2 paski...
-
Ja do wczoraj używałem ACOG'a z krzyżem. Zmieniłem na Kolimator z powiększeniem 2x. Konieczne było zastosowanie podwyższenia o 2 cm na monażu. Przy tym zasięgu, powiększenie to miła sprawa... Wrażenia z użytkowania - bardzo dobre, choć nie wygląda tak jak z ACOG'iem. Btw - brytole mają przejść w przyszłości na ACOG'i więc to rozsądny wybór, choć rozważył bym własnie może zakup lunetki ACOG z 4x zoom... doszły mnie słuchy, że za jakiś czas ma pojawić się na Allegro za jakieś 400 zł.
-
Tylko dlaczego producent sam używa 9,6 V (patrz film z G&G) ... w instrukcji jak pamiętam, też był aku na 9,6V narysowany... Z resztą zalecenia producenta są dziwne. Sugeruje, że należy używać aku na ogniwach NiCd, bo na NiMh może uszkodzić guna... co jest wierutną bzdurą... Charakterystki prądowe są do siebie bardzo podobne - jeżeli chodzi o rozładowywanie akumulatora, a różnią się przede wszystkim opornością wewnętrzną (w sumie dla nas to nie istotne) i czasem ładowania oraz efektem pamięci (choć pierwsze ogniwa NiMh miały ten sam problem co NiCd). Co istotne mają ten sam woltaż, a z
-
@sabat - jadę na 8,4, ale planuję przesiadkę na 9,6... generalnie bawię się i tak bez Blowbacku więc się o haczyki nie martwię. Z resztą póki mam gwarancję, to powalczę tak. Ja mam również z serii A, ale o ile mi wiadomo jest to druga partia dostępna w polsce i ponoć ulepszona. Jak dobrze pójdzie, to niedługo dostanę oryginalne zawieszenie taktyczne od Lki i może będę miał ze 2 na sprzedaż... wystawię na Allegro...