Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Milcord

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Serdecznie witamy, Z dnia na dzień pracujemy nad udoskonaleniem naszej witryny oraz wyeliminowaniem wielu błędów (takich jak na przykład podwójna konieczność wybrania sposobu dostawy przy składaniu zamówienia). Automatyczna informacja o numerze trackingowym przesyłki także jest na naszej liście "to do". Do czasu naprawienia tej usterki będziemy ręcznie wysyłać numery trackingowe przesyłek na adres e-mail podany przy rejestracji. Dziękujemy za opinie oraz zapraszamy do dalszego dzielenia się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi naszego sklepu, abyśmy mogli usprawnić jego działanie. Po
  2. Milcord

    Masada [A&K]

    Komory A&K jeszcze mamy, a częśći WiiTech'a niedługo u nas, negocjujemy jeszcze z firmą, jeśli negocjacje dają pozytywny rezultat, to częśći WiiTech'a zawitają w naszym sklepie. Pozdrawiamy, Milcord.pl
  3. Chcielibyśmy ustosunkować się do opinii Pana Yeneth'a. Odpowiedź na jego zapytanie wysłaliśmy po 10 minutach od otrzymania wiadomości. Niestety błąd w oprogramowaniu sklepu, o którym nie wiedzieliśmy i który już wyeliminowaliśmy spowodował, że Pan Yeneth nie dostał odpowiedzi w poprawnym formacie. Ze względu na brak odpowiedzi przez 1 dzień, napisaliśmy, drugiego maila bezpośrednio z naszej skrzynki pocztowej, który już doszedł. Bardzo przepraszamy Pana Yeneth'a za utrudnienia, nie do końca spowodowane z naszej winy. Pozdrawiamy, Milcord.pl
×
×
  • Create New...