Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Jak w temacie.Chce zapytać bardziej doświadczonych jak dokonać tuningu l85a1 marki ARMY.interesuje mnie to ponieważ chce zakupić taką replikę lecz 330fps mnie nie zadowala. Co musiałbym wymienić aby uzyskać mocne 430fps? Poniżej daje link takiej repliki o jaką mi chodzi. Czy są jakieś różnice w tuningu replik ,które posiadają blow-back?

 

kwota jaką dysponuje na tunig to ok.600zł

Edited by Pusching
Link to post
Share on other sites

Jak mi w tej elce zmieliły się zęby i tłok to kupiłem nowe części od G&G ( zębatki, tłok, popychacz, dysza ). Głowica tłoka to wyciszona PJ, a głowicę cylindra przerobiłem pod wyciszoną. Łożyska ślizgowe robione na zamówienie. Sprężyna 2 letni Madonion M110.

 

Za Gearboxem lufa systemy, komora elementa i zielona guma G&G.

 

Dało to 420FPS i piekielny zasięg jak na taki FPS.

 

 

Blowback w tej elce to niepotrzebny bajer który tylko wkurza ludzi, bo lubi się psuć. Najlepiej go zdemontować i wsadzić do woreczka :)

Edited by Agata
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...