Pusching Posted July 13, 2010 Report Share Posted July 13, 2010 (edited) Jak w temacie.Chce zapytać bardziej doświadczonych jak dokonać tuningu l85a1 marki ARMY.interesuje mnie to ponieważ chce zakupić taką replikę lecz 330fps mnie nie zadowala. Co musiałbym wymienić aby uzyskać mocne 430fps? Poniżej daje link takiej repliki o jaką mi chodzi. Czy są jakieś różnice w tuningu replik ,które posiadają blow-back? kwota jaką dysponuje na tunig to ok.600zł Edited July 13, 2010 by Pusching Quote Link to post Share on other sites
Agata Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 (edited) Jak mi w tej elce zmieliły się zęby i tłok to kupiłem nowe części od G&G ( zębatki, tłok, popychacz, dysza ). Głowica tłoka to wyciszona PJ, a głowicę cylindra przerobiłem pod wyciszoną. Łożyska ślizgowe robione na zamówienie. Sprężyna 2 letni Madonion M110. Za Gearboxem lufa systemy, komora elementa i zielona guma G&G. Dało to 420FPS i piekielny zasięg jak na taki FPS. Blowback w tej elce to niepotrzebny bajer który tylko wkurza ludzi, bo lubi się psuć. Najlepiej go zdemontować i wsadzić do woreczka :) Edited July 14, 2010 by Agata Quote Link to post Share on other sites
Pusching Posted July 14, 2010 Author Report Share Posted July 14, 2010 Dzieki za odpowiedź.Teraz mam pogląd na sprawę :) Quote Link to post Share on other sites
Agata Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Myślę, że jakbyś włożył SP120 Guardera to na takim zestawieniu wyszłoby ze 460FPS, bo to przedłużony cylinder jest. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.