Damianosky Posted July 30, 2010 Report Share Posted July 30, 2010 Cześć, posiadam replikę AK-74 firmy ICS. Niżej zamieszczone linki prowadzą do zdjęć obrazujących mój problem. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/34b6529959ddf159.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d723c13cb9ec00b0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4bbe0cf767de82b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d061f0fab5f8a7b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/82c6e8cc5faef2f1.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c8bf4bb6e04775f.html Na czerwonym jest bezpiecznik (owinięty izolką), na obojgu jakieś łączenia przykryte tymi przeźroczystymi gumkami (kable w miejscach narażonych na przetarcie zabezpieczyłem izolką). Założenie dekla po włożeniu baterii jest praktycznie niemożliwe. Przyszły mi do głowy takie rozwiązania tego problemu: 1. Usunięcie bezpiecznika w celu skrócenia i zmniejszenia grubości kabli. 2. Kupno dobrych ogniw li-po mieszczących się pod dekiel bez ingerencji w przewody i ładowarke do tego akumulatora (możliwe jedynie wywalenie wtyków tamiya). Pytania: 1. Rozwiązanie nr.1 spowodowało by utratę gwarancji w sklepie madonion.eu? 2. Jak połączyć kable po odcięciu bezpiecznika? 3. Nie będzie zadnych problemów z działaniem repliki po wywaleniu bezpiecznika? 4. Które z rozwiązań wybrać? Możliwe jest inne rozwiązanie tego problemu? Proszę o pomoc i porady ;-) Quote Link to post Share on other sites
Koszyk Posted July 31, 2010 Report Share Posted July 31, 2010 1. W razie usterki możesz z powrotem wsadzić bezpiecznik. 2. Jak wyjmiesz bezpiecznik to będziesz wiedział. 3. Problemów na pewno nie będzie, ale bezpiecznik ma jakieś zadanie, którego nie spełni jeśli go w replice nie będzie :P 4. Ja bym wybrał wywalenie bezpiecznika(najmniej roboty), jednak robisz to na własną odpowiedzialność. Quote Link to post Share on other sites
Damianosky Posted July 31, 2010 Author Report Share Posted July 31, 2010 (edited) Chciałem ten bezpiecznik razem z tymi wtyczkami wywalić i kable połaczyć termokurczką. Dzisiaj jakoś dekiel zamknełem, zajeło mi to ok. 20 minut. Prawdopodobnie wstrzymam się z modyfikacjami i zafunduje li-po 11.1v, muszę jedynie dowiedzieć się czy silnik to wytrzyma. ;-) Edited July 31, 2010 by Damianosky Quote Link to post Share on other sites
Damianosky Posted August 5, 2010 Author Report Share Posted August 5, 2010 Problem rozwiązany, temat do zamknięcia. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.