miloshenko Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Jak w temacie tzn. złożyłem gb i strzelając "auto" normalnie wszystko jest ok, ale gdy raz strzele na "semi" to w ogóle przestaje pracować silnik. Czy ktoś wie co moze być tego przyczyną ? Quote Link to post Share on other sites
zolbo Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Ale że jak bo troche niejasno to opisałeś. Włączasz semi i nic ? Czy silnik prubuje wogóle coś ruszyć ? Czy tylko "tyknięcie" słyszysz ? Quote Link to post Share on other sites
miloshenko Posted August 12, 2010 Author Report Share Posted August 12, 2010 Ale że jak bo troche niejasno to opisałeś. Włączasz semi i nic ? Czy silnik prubuje wogóle coś ruszyć ? Czy tylko "tyknięcie" słyszysz ? Nic nie słysze, nawet żadnego tyknięcia i potem auto też już nie działa. Tylko od razu po złożeniu auto normalnie strzela. Quote Link to post Share on other sites
miloshenko Posted August 12, 2010 Author Report Share Posted August 12, 2010 Jestem prawie pewien że chodzi o część, która sprawia, że przy semi nie mamy ciągłego ognia. Jeśli ktoś rozumie, to czy mógłby mi wytłumaczyć co to jest za część ? Sprawdziłem też, że sam silnik chodzi tak samo na auto i semi jak nie jest włożony do gearbox'a, Quote Link to post Share on other sites
zolbo Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 (edited) To jest część ( w GB v2 metalowa, nie wiem jak w innych ) połączona sprężynką z płytką zmiany ognia, która jest na zewnątrz. Znajduje się tuż pod kostką stykową spustu. Napisałem tak bo po prostu zapomniałem fachowej nazwy i też dla ułatwienia rozpoznania ten części w GB Edited August 12, 2010 by zolbo Quote Link to post Share on other sites
seger Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 przerywacz. Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 Przerywacz w pozycji semi blokuje ruchomą część styków, prawdopodobnie małe szlifowanko i po kłopocie. Quote Link to post Share on other sites
miloshenko Posted August 13, 2010 Author Report Share Posted August 13, 2010 (edited) Przerywacz w pozycji semi blokuje ruchomą część styków, prawdopodobnie małe szlifowanko i po kłopocie. Wyszlifować końcówkę przerywacza ? Tam gdzie jest pod tym stykiem ? i ile mm zeszlifować ? Edited August 13, 2010 by miloshenko Quote Link to post Share on other sites
zolbo Posted August 13, 2010 Report Share Posted August 13, 2010 ile mm zeszlifować ? Tyle zeby działało na semi... :wink: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.