werner Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Hej! Mam problem ze swoja gieta po tuningu silowym. Wymienilem sprezyne na SP130 Prowadnice, cylinder, tłok, czesc okablowania, łozyska, i glowice tloka. Podlaczylem wszystko pod LiPo 11,1 1300mAh, Firefox. Wszystko bylo na poczatku ok, jednak po 30 minutach strzelanki buzzer w Lipo zaczal piszczec a replika odmowila posluszenstwa. Zmierzylem napiecie woltomierzem na baterii - pokazalo 11.7 Po powrocie naladowalem baterie ale giwera nadal wydaje tylko taki stukot, jak by nie miala sily naciagnac sprezyny. W czym tkwi problem, jak myslicie ? Dodam, ze sprawdzalem, tez na bateriach 11,1 v 2200 mah. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 SP130 moze byc juz za ciezka dla stockowego silnika. Mozliwe tez ze pekly ci albo zebatki albo tlok - wtedy silnik nie bedzie mogl naciagnac sprezyny - i podczas nacisniecia spustu jest takie pojedyncze stykniecie. Jak pucisz - wroci. O takie stukanie ci chodzi ? Quote Link to post Share on other sites
werner Posted August 30, 2010 Author Report Share Posted August 30, 2010 (edited) Takie stukanie, jak np. już jest końcówka baterii. Tylko pytanie dlaczego działało całkiem dobrze, a następnie zaprzestało i po naładowaniu na full batki, lub podłączeniu większej nic się nie dzieje. Tłok guardera - nie sądzę aby się zdarł. Zębatki stockowe. Może zrobie test i spróbuje naciagnąć sprężyne srubokretem? Jest to wykonalne ?:) Dodam, ze tłok został w pozycji naciągnietej. Może problem leży w krzywym cylindrze? Edited August 30, 2010 by werner Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Jak zostal w naciagnietym - moze byc za slaby silnik. Albo wlasnie cos sie poluzowalo, odkrecilo, ustawilo krzywo i wlasnie ten opor nie daje silnikowi naciagnac sprezyny. Quote Link to post Share on other sites
werner Posted August 30, 2010 Author Report Share Posted August 30, 2010 No wlasnie... Mialem nadzieje ze bardziej sprecyzujemy przyczyna awarii. Silnik sam wymienie, ale aby rozebrac GB to juz wole dac do serwisu. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Bez rozkrecania nie sprawdzisz. Quote Link to post Share on other sites
werner Posted August 31, 2010 Author Report Share Posted August 31, 2010 Prawdopodobnie to silnik. Jaki bedzie najlepszy do tej repliki? ICS turbo 3000 ? Czy to jest short silnik czy medium ? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Short, a najlepszy i najtanszy bedzei elementa torque. Chyba ze chcesz przeplacac za icsa - tez jest fajny ale dosc drogi jak na osiagi. Quote Link to post Share on other sites
werner Posted September 5, 2010 Author Report Share Posted September 5, 2010 Zamontowalem elementa. Dziala swietnie. A raczej dzialal :) Dzis okazalo sie, ze prowadnica sprezyny J&P wbila sie w tlok guardata, zakleszczajac w tloku sprezyne. Myslalem, ze wszystkie tloki maja taka sama srednice, a moze to prowadnica sprezyny jest jakas dziwna ? Co powinienem w takim wypadku wymienic i na co ? Jeszcze zauwazylem, ze glowica tloka jest strasznie luzna, ta gumowa opaska juz prawie sama z niej zlatuje. Moze warto to wymienic? Na jaka ? Quote Link to post Share on other sites
adamo5 Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 (edited) Może to specjalnie ale nie J&P ( bo tak dresy piszą :icon_razz2: ) a P&J i nie guardat tylko guarder :blush: Cholera ale odkopałem :icon_eek2: Do usunięcia bo nie spojrzałem na date :hahaha: Edited November 18, 2010 by adamo5 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.