semp92 Posted September 18, 2010 Report Share Posted September 18, 2010 No to walnę haka dla was, bo mi się pomysły wyczerpały. Tryb AUTO jest, działa dobrze, ale do momentu aż się przełączy na tryb SEMI, wtedy pada jeden strzał i po tym zero reakcji na spust (silnik nie dostaje prądu), obojętne na którym trybie. Dodam, że: kable w porządku, przebicia nie ma, wymieniony przerywacz nie pomógł, płytka selektora w porządku, podkładkowanie dobre, styki wyczyszczone, bateria dobrze dobrana, bezpiecznik 30A też dobrze dobrany. Problem pojawił się po serwisie w sklepie. Replika nie moja, a muszę ją do soboty skończyć. Zastanawiam się na kostką stykową, ale 3 razy sprawdziłem ułożenie po otworzeniu gearboxa i wszystko ok. Macie jakieś pomysły? Może to być od baterii? Czy raczej części gearboxa? Quote Link to post Share on other sites
semp92 Posted September 19, 2010 Author Report Share Posted September 19, 2010 Dodam, że to ISC a silnik się nie spalił, po ponownym złożeniu GB jest tak samo. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 Zobacz przerywacz. I płytkę selektora czy jej nic nie blokuje. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
semp92 Posted September 19, 2010 Author Report Share Posted September 19, 2010 (edited) Zobacz przerywacz. I płytkę selektora czy jej nic nie blokuje. Pozdrawiam. Płytka chodzi gładko, żadnych zgrzytów z nią nie ma. Przerywacza, chyba, nic nie blokuje, ale jeszcze jutro sprawdzę. Czy jakaś cześć ze szkieletu odpowiada za tryb strzału? Bo z znalazłem mały ząbek, coś jak od zębatki, w okolicach kostki stykowej. Myślałem, że to od przerywacza, ale wymieniłem tę część i nadal jest to samo. Sęk w tym, że jeżeli silnik jest wyjęty, ale podpięty to na każdym trybie jest odwód, jeżeli silnik wsadzę i strzelę na SEMI to traci obwód, ale spustem da się poruszać, stawiam na przerywacz, ale nie wiem co dokładnie może z nim być nie tak. Edited September 19, 2010 by semp92 Quote Link to post Share on other sites
seger Posted September 20, 2010 Report Share Posted September 20, 2010 za duże podkładki pod zębatką tłokową. Quote Link to post Share on other sites
semp92 Posted September 20, 2010 Author Report Share Posted September 20, 2010 To też nie to, dalej te sam problem Quote Link to post Share on other sites
semp92 Posted September 20, 2010 Author Report Share Posted September 20, 2010 Znalazłem. Urwany ząbek ze szkieletu przytrzymujący kostkę stykową, aby bardzo nie uciekała do tyłu. Rozwiązanie poprzez wywiercenie dziurki i wklejenie kawałeczka bardzo twardego drutu. Także ludzie patrzcie na malutki ząbek bo nigdy nic nie wiadomo :wink: Do zamknięcia Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.