DW-Michał Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Witam wszystkich. Potrzebuję pomocy od osób posiadających/mających styczność z M249 CA. Buduję replikę na bazie gearboxa z tego modelu i potrzebuję informacji w jaki sposób montowany jest ten gearbox w replice. Czy całe ustalenie go opiera się tylko na 2 śrubach wkręcanych z lewej strony (co zaznaczyłem na załączonym obrazku) czy są jeszcze jakieś kołki ustalające? Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Tylko na tych 2 śrubkach , ja jeszcze dodatkowo wkładam mały kawałek blaszki od tyłu między GB a pin kolby żeby go stabilizować , minimalne przesunięcie może spowodować rozszczelnienie układu . Quote Link to post Share on other sites
Belfer Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 Witam Odgrzewam co by nie robić bałaganu. Czy można wymienić sprężynę bez rozbierania GB? Niestety, przez ostatnie 1,5 tygodnia sprężyna była napięta :/ Mam co prawda M60 ale podobno GB podobnie rozwiązany. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 Jak to jest podobna konstrukcja do m249 to wybijasz 2 piny przy kolbie podnosisz dekiel wciskasz nieznacznie prowadnicę i odciągasz specjalny zatrzask na górze z tyłu gearboxa. Z tego co kojarzę to różniły się tylko komorą (w budowie wewnętrznej) - o ile to jest firmy a&k. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.