JaiLpl Posted September 24, 2010 Report Share Posted September 24, 2010 Witam. Dziś odebrałem replike od serwisanta. Kable na niskoop., podkładkowanie, uszczelnianie, spasowanie wszystkiego etc. Więc po poworcie do domu podłączyłem batke i strzeliłem dwa razy. Po tem był taki 'tyk' dochodzący z silnika, gb. nie reagował a było czuć jak silnik się rusza. Strzeliłem tak może 4 razy po czym spalił się bezpiecznik. Teraz moje pytanie. O co chodzi ? jaki dać bezpiecznik ? Quote Link to post Share on other sites
JaiLpl Posted September 25, 2010 Author Report Share Posted September 25, 2010 Nie moge edytować. Po wyciągnięciu silnika z chwytu i kupienia bezpiecznika wszystko działa. Po włożeniu silnika, to samo... Silnik tylko tak stuka i czuć że chodzi ale coś blokuje. Pomooocy :) Quote Link to post Share on other sites
seger Posted September 25, 2010 Report Share Posted September 25, 2010 naładuj baterie :) ? albo weź jakąś lepszą albo regulacja silnika. musisz poluzować widocznie :) Quote Link to post Share on other sites
JaiLpl Posted September 26, 2010 Author Report Share Posted September 26, 2010 (edited) Seger, no jak bym nie wiedział że trzeba naładować aku... Sprawdze dziś na niższym napięciu. Jak wyregulować silnik ? :) Nie mam zamiaru jej oddawać do tego pseudo serwisanta więc zrobie to jedynie z pomocą kolegi :) żeby nie robić nowego tematu zadam pytanie tutaj. Oddałem do serwisanta eMke i niby wszystko spasował, uszczelnił itp. Wyszło na chrono jedynie 420 fps przy tych częściach: komora KA,Gumka czarna Guarder,Mad Bull M130,Precka Mad Bull,tłok JBU,Zestaw głowic JBU,Dysza CA,listwa dosyłacza CA stock. Myślałem że wyjdzie mi przynajmniej 450-60 fps a tu ?... Teflon na lufie i prowadnica stalowa CA stock. Ten uber-serwisant powiedział że taka liczba FPS może być spowodowana cylindrem z 'dziurką' który jest 'wyrobiony'. Były to jego autentyczne słowa. Edited September 26, 2010 by JaiLpl Quote Link to post Share on other sites
seger Posted September 26, 2010 Report Share Posted September 26, 2010 widocznie nie jest doszczelnione. co do regulacji silnika to w stopce chwytu pistoletowego środkowa śruba lub wkręt ( w zależności od rodzaju stopki) zrób jeden obrót w lewo. silnik wtedy poluzuje sie i powinno być oki. czemu chcesz próbowac na niższym napięciu ? trzeba na wyższym. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.