Ad4m Posted October 2, 2010 Report Share Posted October 2, 2010 Witam. Chciałbym stuningować swoją GR'kę. do jakiego stylu? hmm... najlepiej do ala snajperek :) budżet mam do 600-700 zł, ogółem ile kosztuje chwyt przedni RIS najtańszy do GR'ki. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Ad4m Posted October 3, 2010 Author Report Share Posted October 3, 2010 Czy ktoś naprawdę nie miał do czynienia z GR'ką :(? i ja nie tuningował ? :( Quote Link to post Share on other sites
Ad4m Posted October 3, 2010 Author Report Share Posted October 3, 2010 http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_291_293&products_id=3757&name=Upgrade_okolo_430fps_replik_G&G_Gold <- czy tuning na specu się opłaca? chodzi mi o zasięg i celność :), czy na capri? http://www.asg.com.pl/Modyfikacja_repliki_GG_Armament_do_450fps,p,2659.php. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 (edited) Gr-16 jest dosyć szczelne w stocku ale zębatki są z jakiegoś lipnego materiału. Zależy jaką prędkość wylotową uważasz za godną miana ala snajperki. Jeżeli to jest 500fps to szkielet może wytrzyma. Jeżeli więcej to po prostu wymieniasz wszystko w gearboxie łącznie ze szkieletem. Poza tym musisz zadbać o takie rzeczy jak lepszy pakiet i lufa bo inaczej nie będziesz zadowolony ze strzałów z tej repliki. Edited October 4, 2010 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Ad4m Posted October 4, 2010 Author Report Share Posted October 4, 2010 Jadę jutro do Salonasg.pl i robię tuning do 450 fps. Zębatki wymienie na prometheus, tłok i cylinder też wymienie, ew. wymienie gumkę ale to nikłę. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 (edited) Gumkę możesz zostawić - stockowa g&g jest bardzo dobra. Co do tuningu do 450 fps to zębatki i sprężyna guarder sp120 - wynik 447-450 fps - reszta powinna banglać chyba że będziesz traktował replikę jako rkm... wiem bo niedawno taki tuning robiłem na m16 g&g. Do tego przydałyby się albo kable niskooporowe - ciężko to chodzi na tej sprężynie albo silnik neodymowy hi-torque. Edited October 5, 2010 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Ad4m Posted October 6, 2010 Author Report Share Posted October 6, 2010 Dałem już do serwisu, włożą mi sprężynę m130 nie mają guarder sp120, zobaczymy co z tego wyniknie, będę miał replikę za ok. tydzień, zdam raport :). Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 Jak dla mnie powinieneś wymienić: 1. Na sam wpierw gearbox np. na G&P 2. Bore-Up Guardera 3. Zębatki np. na JG III gen. 4. Sprężynę 5. Przydałoby się prowadnicę. 6. Tłok jakiś czas wytrzyma. Prędzej GB pójdzie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.