Matt12c Posted October 4, 2010 Report Share Posted October 4, 2010 Witam Zakupiłem nie dawno używaną PJ4 RIS.Niestety po około dwóch tygodniach użytkowania po prostu padła.Nie wiem co jest, akumulator sprawny, a silnik nie reaguje. Poprzedni właściciel zmieniał tylko lufe na precke i komore hop-up na CA uszczelnioną... Jeżeli ktoś zna prawdopodobna odpowiedz to prosze pisać... A i czy opłacało by się wymienić chińskie kable na niskooporowe(http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich_czesci_okablowanie_laczniki_styku/wysokiej_jakosci_niskooporowe_okablowanie_do_m4_na_przod_p_j-1271.html) oraz czy zostawić kalbe w kolbie czy przerzucić na przód (do pojemnika)? Dzieki na wszelką pomoc! Quote Link to post Share on other sites
sz4k4loss Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 A sprawdzałeś przewody czy nie są gdzieś przecięte albo oderwane? A jak przewody są całe to bardzo prawdopodobne jest to że przepaliły się styki. A co do kabli niskooporowych to ja już Ci nie pomogę czy jest jakaś różnica żeby się opłacało zakładać... Quote Link to post Share on other sites
staniu Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 obstawiam węgiel na stykach Quote Link to post Share on other sites
Sten117 Posted October 7, 2010 Report Share Posted October 7, 2010 Sprawdź czy wtyk męski od strony repliki nie jest rozepchany i nie łączy z baterią. Ja tak miałem ostatnio i też nie było reakcji. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Matt12c Posted October 8, 2010 Author Report Share Posted October 8, 2010 Jednak Kabel przy styku był urwany... Ale i tak dzięki wszystkim za pomoc... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.