Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jakie m4?


Guest konrad2271

Recommended Posts

Guest konrad2271

Cześć, chcę kupić jakiegoś "japońca". Chodzi mi o repliki z górnej półki, (g&g, GP, Classic Army. itd). Co do rodzaju to już jest zadecydowane że ma być to m4 tego typu : http://tnij.org/m4link1 Tego typu wygląd najbardziej mi odpowiada, oczywiście mogą być lekkie zmiany. I właściwie co myślicie o wcześniej wymienionym linku? (http://tnij.org/m4link1). Chciał bym dorzucić tak do 400-420 fps. Nie chcę tego robić samemu, w grę wchodzą tylko tuningi robione przez firmę(typu specshop) Oczywiście dotyczy to tylko części wewnątrz gearboxa. Preckę to sobie mogę sam wymienić ;]. Myślałem właśnie nad wyżej wymienioną repliką + ten tuning : http://tnij.org/m4link2 Chciał bym także utrzymać rof'a. Czyli po takim tunignu rozumiem batka 9.6 by nie osiągnęła 15 kulek na sec? Jesli nie to 10.8 by stykało i nie rozwaliło części? Wiem to wysoka klasa replik ale kto pyta nie błądzi. To chyba tyle z moich wymagań. Oto trudniejsza część tego tematu ;) : Co na ten temat powiecie? Co proponujecie? . Cena maksymalna: 2200zł.

 

Pozdrawiam

 

 

*

No niestety nie napisałem w temacie "dla zielonych" ze względu na ilość dni jaką już jestem zarejestrowany na forum.

Nie wiem czy wybrałem odpowiedni temat, jeśli nie to przepraszam moderatorów za dodatkową robotę.

*

 

Nie wiem czy wybrałem odpowiedni **DZIAŁ**, jeśli nie to przepraszam moderatorów za dodatkową robotę.

 

Sory, że nie edytowałem itd ale coś mi nie działa w 100% to forum!

 

2) Ale widzę że przemyślano pisanie post pod postem :P

Link to post
Share on other sites

Z takim wyglądem chyba nic konkretniejszego nie znajdziesz. Batkę bym polecił Li-Po. Na 7.4V będzie przeciętny rof. Jak chcesz, żeby strzelała szybciej niż plujesz, pakuj 11.1V. Co do tuningu, to zależy, gdzie będziesz używał repliki. Bo z ponad 400 fps do budynku nikt Cie nie wpuści. Ja natomiast uważałbym na ten kolimator G&P, bo tyle osób miało z nim problemy...

Link to post
Share on other sites
Guest konrad2271

Co do lipo to mam małe obawy po tych wszystkich filmikach gdzie pokazują jak się pali. Nie chciał bym mieć takiego czegoś podczas palenia w kolbie. Bo ni to odczepić ni zagasić w warunkach leśnych. Rzucić na ziemi i patrzeć jak płonie 2 tysiące ^^. Nie osiągnę tego samego na np batce 10.8? Używał będę w lesie ale na terenach właśnie szybkiego zrywania, biegania itd. Więc zależy mi na rofie. Pozatym wracając do lipo to te koszty ładowarki, tych przyrządów pomiarowych do bezpieczeństwa. Ale ja się na tym nie znam może ktoś rozwikła moje zniechęcenia do lipo. Chłopaki na zlotach w zimie to ładnie strzelali na lipo przy czym ja ledwo dawałem rade strzelić. Mam jeszcze 1 pytanie a nie chcę zakładać nowego tematu, bo tak sobie przypomniałem o bateriach, jak mam większą pojemność tzn np. 10.8v **3000mAh** . Chodzi mi o te mAh, im więcej tym bateria będzie trzymała się lepiej w zimie? I jaki przelicznik że tak nazwę jest do batek 10.8v? Chodzi mi oto że 9.6v to standard mniejwięcej 2000mAh, a 4000mAh to już naprawdę wystarczająco. Ile na 10.8v mAh będzie wystarczająco? Pozdrawiam.

 

@ps

 

Co do koli to co się chrzani? Bo miałem juz 2x king armsa i rypało się pokrętło od włączania i regulacji jasności.

Link to post
Share on other sites

Dokładnie to samo pada w G&P, co w Twoich King Armsach. Mi w koli tez już szaleje, nie da się wyłączyć, więc bateria muszę wyjmować. Li-Po to bardzo dobra rzecz, trzyma w zimnych temperaturach. Nie ma przeliczenia V/mAh. mAh to mAh, V to V. Btw, Li-Po są magiczne! Na baterii 9.6V mini, 8.4V large i Li-Po 7.4V będzie bardzo porównywalny rof, gdzie zdecydowanie Li-Po wygrywa. Nie ma możliwości, żeby Li-Po zapaliło się podczas strzelania. Tylko podczas ładowania shitem za 10zł, gdy zostanie przeładowana. Ja posiadam Li-Po 7.4V 1500mAh i po 5-6 godzinnej strzelance była grubo ponad połowa zapasu (zaczynałem przy 8V, skończyłem na 7.6V). W zupełności wystarcza. Co do urządzeń kontrolujących, polecam tylko i wyłącznie miernik napięcia (taki wyświetlacz). Bardzo dobry jest na specshopie za 25zł, posiadam i chwalę. Ładowarka - IMAX B6. Na allegro razem z zasilaczem znajdziesz poniżej 200zł, czasem 150zł jak się trafi. Nie ma opcji, żeby bateria się zepsuła. Klikasz ładowanie - jak dochodzi do granicy napięcia (8.4V przy bateri 7.4V), to zaczyna piszczeć, to samo przy rozładowywaniu (przy 6V, dla baterii 7.4V). Ładowarka ma balancer, nic tylko używać. Zastanawiam się tylko czemu rozładowuje nierówno, np. jedno ogniwo ma 2,8V a drugie 3,2V, ale widocznie przy rozładowywaniu nie korzysta z balancera.

Edited by sqo
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...