Qulav Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Witam Mam m4a1 pj. Problem polega na tym, że po podłączeniu baterii 8.4 gerabox nie działa. Jast takie wrażenie jakby silnik nie miał siły zakręcić zębatkami, więc postanowiłem rozkręcić gearboxa ale nic tam nie znalazłem. Co może byc przyczyną? Proszę o szybką odpowiedź. Z góry wielkie dzięki :icon_biggrin: Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Pokrec troche sroba do regulacji polozenia silnka. Jak nie pomoze to uzyj batki kolegi, sprawdz tez silnik wyjmujac go i podlaczajac bezposrednio do baterii. Mozliwe tez ze masz osniedziale styki, moj brat tak mial i tez mielismy wrazenie ze silnik nie daje rady. Po wyczyszczeniu wszystko bylo ok. Quote Link to post Share on other sites
Qulav Posted October 23, 2010 Author Report Share Posted October 23, 2010 (edited) próbowałem właśnie silnik podpiąc bezpośrednio pod batke ale walło iskrami jakby się zwarcie zrobiło( nie pomiliłme plusa z minusem) ale przeczyszcze te stylk. jaśli ma ktos jakies inne propozycje to pisac zależy mi na czasie Edited October 23, 2010 by Qulav Quote Link to post Share on other sites
rzeznicc Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 ma ktos jakies inne propozycje to pisac zależy mi na czasie szybka propozycja: wymień silnik Quote Link to post Share on other sites
grennos Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 (edited) To wina układu elektrycznego. Nie wiem jak to wszystko wygląda u ciebie ale to może być wina tylko batki, styków, okablowania, lub silnika. Jeżeli batka jest stara, chińska lub źle traktowana to może po prostu nie wyrabiać i należy ją wymienić, najlepiej sprawdź na jakiejś innej batce. Jeśli to nie pomożę to sprawdź te styki, jeżeli są osmolone lub uwalone smarem to może być przyczyna. Wyczyść je lub http://wmasg.pl/pl/articles/show/2171 . Zależy czy byłyby spalone czy brudne. Gdy nawet to nie pomoże to idź do najbliższego elektrycznego i kup za kilka zł kable głośnikowe, zainstaluj w replice. i kiedy to nie pomoże wtedy będzie to definitywnie wina silnika, i najlepiej będzie zakupić nowy w tym wypadku. Edited October 23, 2010 by grennos Quote Link to post Share on other sites
Qulav Posted October 23, 2010 Author Report Share Posted October 23, 2010 co do batki to sprawdzałem na innej i był ten sam efekt Quote Link to post Share on other sites
grennos Posted October 24, 2010 Report Share Posted October 24, 2010 To sprawdź resztę punktów które wymieniłem, w takiej samej kolejności jak napisałem. Quote Link to post Share on other sites
Qulav Posted October 25, 2010 Author Report Share Posted October 25, 2010 sprawdziłem dziś woltomierze jakie napiece dochodzi do silnika i wyszło mi 9.24V i sprawdziłem też batewie i wynik 9.24V czyli okablowanie styki są chyba w porządku? czyli zostaje mi silnik? Quote Link to post Share on other sites
grennos Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 Tak zostaje tylko silnik Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted October 25, 2010 Report Share Posted October 25, 2010 Pozycz od kumpla silnik i podepnij do swojej repliki. Jak bedzie chodzic to wymien silnik, jak nie to bedziemy myslec dalej ;) Quote Link to post Share on other sites
Qulav Posted October 25, 2010 Author Report Share Posted October 25, 2010 i tak zrobie;] Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted October 26, 2010 Report Share Posted October 26, 2010 próbowałem właśnie silnik podpiąc bezpośrednio pod batke ale walło iskrami jakby się zwarcie zrobiło( nie pomiliłme plusa z minusem) ale przeczyszcze te stylk. jaśli ma ktos jakies inne propozycje to pisac zależy mi na czasie Podłączenie w silniku kabli na odwrót nie spowoduje zwarcia, tylko silnik będzie się kręcił w drugą stronę :) (zamienienie biegunów) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.