sylar Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 (edited) Witam Dzisiaj podczas strzelania replika odmówiła posłuszeństwa. Brak reakcji na spust. Myślę, że mogło dojść do zwarcia. Replika nie posiada bezpiecznika. Czytałem że mogły popsuć się wtyki, a może to coś poważniejszego? Czekam na odpowiedź, pozdrawiam Edited October 28, 2010 by sylar Quote Link to post Share on other sites
Guest konrad2271 Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 Mógł się spalić silnik i kostka w gearboxie. Ale co do silnika... To mało prawdopodobne. Quote Link to post Share on other sites
sylar Posted October 28, 2010 Author Report Share Posted October 28, 2010 Mógł się spalić silnik i kostka w gearboxie. Ale co do silnika... To mało prawdopodobne. do czego służy i ile kosztuje ta kostka? Quote Link to post Share on other sites
sylar Posted October 28, 2010 Author Report Share Posted October 28, 2010 przepraszam że post pod postem, ale nie mogę edytować poprzedniej wiadomości jeżeli to nie wina silnika, to warto replikę oddać do serwisu na regeneracje styków? Quote Link to post Share on other sites
dobry_mudzyn_z_afryka Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 (edited) Styki mozna samemu bardzo latwo oczyscic. Masz to wszystko dokladnie opisane na tej stronie. Moj kumpel w cm.028 tez ma ten klopot tylko jemu jakby spust wyskoczyl z odpowiedniej pozycji i zamniast przysuwac do siebie styki, sam sie przemieszca omijajac je, jak sie popuka itd itp to jakis czas chodzi ;) Czy u Ciebie jest tak, ze przy nacisnieciu spustu silnik sie lekko rusza lub chociaz probuje czy kompletnie nic? Jak wogole nie ma reakcji to mozliwe, ze musisz te styki poczyscic, ale wydaje mi sie ze przy brudnych stykach jeden na kilka strzalow czasem powinien oddac- moj brat mial tak w MP5. Co do mozliwosci zwarcia to jest to mniej prawdopodobne zeby nagle sie cos samo zwarlo jesli nie grzebales w replice. Wszystko jest ladnie zailozowane. Ja bym najpierw sprawdzil czy nie wypiely Ci sie wtyczki w silniku a ewentualnie potem kombinowal w GB, ja raz tak mialem w SR25 i juz myslalem, ze grubsza naprawa sie szykuje ;) Edited October 28, 2010 by dobry_mudzyn_z_afryka Quote Link to post Share on other sites
Guest konrad2271 Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 (edited) Jeśli masz replikę na gwarancji, to proponuję ją oddać do serwisu. Nawet jeśli to kostka, to jednak szkoda tracić gwarancji. A jeśli jednak chcesz sam to zrobić, to TUTAJ masz artykuł. @edit, oczywiście możesz ją wymienić, ale najpierw musisz ją kupić, a żeby ją kupić to musisz ją znaleźć, a to może nie być zbyt proste. Na specshopie widziałem kostke do v2, ale do v3 nie bardzo. Ale wymiana blaszek powinna starczyć. Ostatecznie możesz kupić z kablami. Edited October 28, 2010 by konrad2271 Quote Link to post Share on other sites
sylar Posted October 28, 2010 Author Report Share Posted October 28, 2010 (edited) Styki mozna samemu bardzo latwo oczyscic. Masz to wszystko dokladnie opisane na tej stronie. Moj kumpel w cm.028 tez ma ten klopot tylko jemu jakby spust wyskoczyl z odpowiedniej pozycji i zamniast przysuwac do siebie styki, sam sie przemieszca omijajac je, jak sie popuka itd itp to jakis czas chodzi ;) Czy u Ciebie jest tak, ze przy nacisnieciu spustu silnik sie lekko rusza lub chociaz probuje czy kompletnie nic? Jak wogole nie ma reakcji to mozliwe, ze musisz te styki poczyscic, ale wydaje mi sie ze przy brudnych stykach jeden na kilka strzalow czasem powinien oddac- moj brat mial tak w MP5. Co do mozliwosci zwarcia to jest to mniej prawdopodobne zeby nagle sie cos samo zwarlo jesli nie grzebales w replice. Wszystko jest ladnie zailozowane. Ja bym najpierw sprawdzil czy nie wypiely Ci sie wtyczki w silniku a ewentualnie potem kombinowal w GB, ja raz tak mialem w SR25 i juz myslalem, ze grubsza naprawa sie szykuje ;) kompletnie nic, zero reakcji. jestem pewien że było to zwarcie ponieważ przedłużałem kable w kolbie i słabo były zaizolowane. chciałbym określić źródło problemu, bo jeżeli faktycznie są to styki to oddam replikę do zbrojowni i zrobią to za 25zl, jestem amatorem i boje się zaglądać do środka. Edited October 28, 2010 by sylar Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted October 29, 2010 Report Share Posted October 29, 2010 (edited) Problem może być błahy, a problemy z elektryką w cm.028 to nic nowego. Rozbierz replikę do gearboxa, i sprawdzaj po kolei okablowanie. Przydałby się miernik jakiś generalnie. - http://www.google.pl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&channel=s&hl=pl&source=hp&q=ak47+cm028+dissasembly&btnG=Szukaj+w+Google#hl=pl&client=firefox-a&hs=Z2M&rls=org.mozilla:pl:official&channel=s&&sa=X&ei=LFPKTM_5NcGEOsTx5IkB&sqi=2&ved=0CBQQBSgA&q=ak47+cyma+cm+028+disassembly&spell=1&fp=d52fdcf09284101e Pozdrawiam. Edited October 29, 2010 by grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
sylar Posted October 29, 2010 Author Report Share Posted October 29, 2010 (edited) znalazłem taki poradnik: http://asgpultusk.pl/modyfikacje/rozk-adanie-ak-47-cyma-cm.028.html jutro spróbuje zajrzeć do środka. byłbym bardzo wdzięczny za każde wskazówki, przydatne linki Edited October 29, 2010 by sylar Quote Link to post Share on other sites
t0m3k Posted October 29, 2010 Report Share Posted October 29, 2010 chwila... jesteś pewnien, że to elektryka? U mnie praktycznie identyczny problem został rozwiązany poprzez wyjecie silnika i ponowne go przyczepienie. Po prostu zdejmij chwyt pistoletowy, wykręć dwie śruby trzymające silnik do reszty gb, podłącz batkę i sprawdź czy silnik obraca się. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.