Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z zamknięciem gearboxa


Recommended Posts

Wyjmij sprezyne. Zobacz co przeszkadza.

Zebatki musza wejsc w odpowiednie miejsca, to samo spust, do tego zaczynasz zamykac od przodu - musi wejsc glowica cylindra jako pierwsza. No i oczywiscie prowadnica sprezyny musi sie spasowac.

Jak zlozysz gearbox - najlepiej kluczem imbusowym wcisnac przez dysze tlok troche - bo moze sie nierowno ulozyc w srodku i jak skrecisz to sie nie ruszy. Ale to dopiero jak skrecisz (nie do konca) srubkami.

Link to post
Share on other sites

Zwróć jeszcze uwagę na zatrzask przeciw powrotny, podczas składania lubi lekko się wychylać ze wzlg. na to, że ma sprężynkę. Lubi też czasem wychylić zębatkę. Sprawdził bym też czy kable na pewno leżą w odpowiednim miejscu bo może gdzieś lekko wystają.

 

Ja podczas składania GB wszystkie części mam na jednej połówce GB, na drugiej nic nie ma (z wyjątkiem łożysk). Ta, na której są części leży na stole a tą pustą zakładam na pierwszą od góry. Nigdyy nie miałem kłopotu ze złożeniem GB. Warto też poprosić kogoś o pomoc żeby trzymał wszystko co chce wyskoczyć.

 

Daj fotkę połówki GB w której masz wszystkie części. Może coś źle wsadziłeś.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...