revolta017 Posted November 23, 2010 Report Share Posted November 23, 2010 witam. Otóż zakupiłem sobie moją drugą replike, tym razem chinola i chciałbym go xtuningować. Ale potrzebuje pomocy. Poprzednią replike miałem od KA i nie otwierałem gearboxa. a teraz postanowiłem kupić sobie chinola i zagłębić wiedze w gearboxie. Do rzeczy xD posiadam SCARa od BOYI. Otóż chce założyć bore upa precke i gumke wszystko na sprężynie M120 lub M130, co powinienem jeszcze wymienić? Szkielet gearboxa wzmocniony? Jakiej firmy? prowadnice sprężyny? jakie łożyska, jakiej średnicy? Silnik? Zębatki? mam baterie firefoxa 9.6 V dla większych informacji. Bardzo proszę bez zbędnych komentarzy. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Daysleeper Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 (edited) Mam tego BoreUpa i niestety musiałem go doszczelnić, bo uszczelka na głowicy tłoka to porażka zupełna. Stockowe zęby powinny wytrzymać bez problemu sprężynę M120, łożyska 7mm z tworzywa to wypadałoby je wymienić na metalowe. Dobrze też byłoby wymienić prowadnicę sprężyny na metalową (nie pamiętam jaka jest w stocku) Co do precki nie wypowiem się bo nie miałem nigdy Systemy a w SCARze mam Promyka 300mm i daje radę. Stockowa komora hopup ma tendencję do brania dwóch kulek na raz na niektórych gumkach (np. guarderach). Ja używam zielonej G&G i jest ok, w sumie żeby to wszystko dobrze działało to trzeba poświęcić tej replice sporo czasu i kombinowania, ale da się to doprowadzic do stanu uzywalności. Wyjmowanie Gearboxa z body to za pierwszysm razem jest horror, proponuję poszukać jakiegoś videoporadnika jak to dobrze zrobić. Sam gearbox to praktycznie standardowa V2 pozbawiona z przodu takiego kółka gdzie w M4 wchodzi zatrzask magazynka. Edited November 24, 2010 by Daysleeper Quote Link to post Share on other sites
revolta017 Posted November 24, 2010 Author Report Share Posted November 24, 2010 wyjmowanie gearboxa z body nie jestt wcale takie trudne. a jeszcze możesz mi powiedzieć jaką średnice tych łożysk wypada kupić ? Quote Link to post Share on other sites
Daysleeper Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 powiem szczerze, że nie pamiętam, ale najprawdopodobniej 7mm (zresztą jeśli dobrze sobie przypominam pudełko od SCARa to tak tam chyba było napisane) Quote Link to post Share on other sites
revolta017 Posted November 24, 2010 Author Report Share Posted November 24, 2010 obecnie nie mam dostępu ani do pudełka ani do karabinu. sprawdzę w sobote. Quote Link to post Share on other sites
revolta017 Posted November 25, 2010 Author Report Share Posted November 25, 2010 która z tych prowadnic byłaby lepsza ? A czy B Quote Link to post Share on other sites
revolta017 Posted November 28, 2010 Author Report Share Posted November 28, 2010 7 mm łożyska Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted November 28, 2010 Report Share Posted November 28, 2010 ja bym wziął tą metalową prowadnice B Quote Link to post Share on other sites
Titus Posted November 23, 2011 Report Share Posted November 23, 2011 Nie chcąc zaśmiecać forum pozwolę sobie zadać pytanie w tym temacie. Czy stockowy szkielet wytrzyma sp120 guardera i czy stoockowy silnik go pociągnie? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.