Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

AK-74(ASK 204p) APS - nie strzela

Recommended Posts

Witam,

mam problem z repliką APS (ASK204p). Otóż replika jest w miarę nowa, dokładniej ma około tygodnia i przebieg ok 1000 kulek. Dzisiaj podczas strzelania replika przestała reagować. Po prostu nagle przerwało ogień, jednak nie towarzyszyły temu żadne "efekty specjalne", więc uznałem że bateria się rozładowała. Gorzej gdy po 5 godzinach ładowania było tak samo jak przed nim. Nadal po naciśnięciu spustu nie działo się nic, tak jakby ciągle był na safe mode tylko że dało się mocniej wcisnąć spust.Kumpel mówił że może być to spowodowanie uszkodzeniem bezpiecznika, jednak ja w airsofcie jestem zupełnie zielony i nie mam pojęcia co z tym zrobić. Licze więc na waszą pomoc.

Witam,

mam problem z repliką APS (ASK204p). Otóż replika jest w miarę nowa, dokładniej ma około tygodnia i przebieg ok 1000 kulek. Dzisiaj podczas strzelania replika przestała reagować. Po prostu nagle przerwało ogień, jednak nie towarzyszyły temu żadne "efekty specjalne", więc uznałem że bateria się rozładowała. Gorzej gdy po 5 godzinach ładowania było tak samo jak przed nim. Nadal po naciśnięciu spustu nie działo się nic, tak jakby ciągle był na safe mode tylko że dało się mocniej wcisnąć spust.Kumpel mówił że może być to spowodowanie uszkodzeniem bezpiecznika, jednak ja w airsofcie jestem zupełnie zielony i nie mam pojęcia co z tym zrobić. Licze więc na waszą pomoc.

Niepokoi mnie troche ten punkt... Pierw sprawdz bezpiecznik, dobrze jak bys sprawdzil czy to nie wina baterii (podlaczyc do innej repliki). Jezeli spust chodzi glebiej to moze byc cos w Gearboxie uszkodzone... Pochlebnych opinii na temat GB APS'a nie slyszalem za wiele, tak wiec mozesz liczyc sie z tym ze poszlo cos w srodku...