Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 ICS GB pękł.


Recommended Posts

Rzeczywiście nie powinienem tak reagować...

 

Wracając do tematu, poprzedni właściciel tej M'ki też miał problemy z tymi tłokami. Coś musi być nie tak, jeżeli tłok KA mi zmieliło, w dodatku kilka innych chińskich. Z tym silnikiem też nie wiem, kumpla Cyma chodzi bez zarzutu na tej baterii, podpinałem jego batkę też to samo, u niego chodzi, u mnie nie...

Link to post
Share on other sites

Wybij tylni pin, złam replikę na pół i sprawdź czy jak wciskasz spust to zębatki na dole pracują jak powinny. Jeśli pracują jak powinny to znaczy że z silnikiem raczej jest wszystko ok.

To co sprawdziłeś to tylko to że bateria jest w porządku, i nie powinno być to problemem.

Jak zębatki sie obracają poprawnie, szybko itd. to sprawdź inną rzecz - po złożeniu górnego szkieletu płaskim śrubokrętem złap za ostatni ząb i spróbuj naciągnąć go lekko, zobaczyć czy na pewno jest w swoich szynach itd.

 

Z podkładkowaniem tłoka może być o tyle śmiesznie że czasem jak ma sie za krótką głowice to trzeba tam wpieprzyć około 1mm-1.5mm czegoś.

U znajomego świetnie się spisała twarda guma która mu została z osłony starego obiektywu do aparatu fotograficznego. Coś powinieneś znaleźć w domu.

 

Z moją aktualną głowicą nie mam problemu, tak samo jak nie miałem z tytanową deepfire'a bo są odrobinę dłuższe.

Link to post
Share on other sites

Jak kręcę zębatkę tłokową palcem, jest wszystko ok, obraca się 1-1.5 raza. Tłok jest w prowadnicach. Wada fabryczna? Zły odlew? Wątpię, w końcu to ICS... A jaki tłok polecacie?

 

Kolejna sprawa: dlaczego muszę dokręcać śrubę do regulacji silnika prawie do końca?

Edited by sylwek3231
Link to post
Share on other sites

A czy przypadkiem zębatka tłokowa nie powinna siedzieć sztywno tak że nie możesz nią poruszyć palcem... ?

Ja jak chce poruszyć swoimi zębatkami w ICSie to musze podłączyć baterie i wtedy spustem tylko.

 

Może zje...ał Ci sie silnik. I dlatego nie ma mocy żeby pociągnąć Ci tą sprężynę.

Link to post
Share on other sites

Ale wymontowałem silnik i wtedy kręcę tą zębatką. Nie wiem, zaraz sprawdzę na silniku od jakiegoś chinola. A może być przez to, że nie używam bezpiecznika?

 

Na silniku "Mejd in Czajna" chodzi i to ładnie... Coś silnik był zrąbany.

 

Ok a co z tłokiem? Jaki mi polecicie? Najlepiej jakiś z mocnymi zębami, żebym nie miał takich cyrków z tym.

Edited by sylwek3231
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...