Morthias Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 Kupiłem ostatnio nowy silnik do repliki, bo stary ulegl zniszczeniu.. No i mam problem. Mam kable niskooporowe, ktore sa czarne (obydwa ;) ), a na silniku nie mam oznaczen +/-... W zwiazku z tym pytam - czy ma znaczenie jak podlacze kable do silnika ? Jesli tak, to w ktora strone powinien krecic sie silnik po podlaczeniu ? Wybaczcie byc moze glupie pytania, ale szukalem na forum i google i nie znalazlem, a nie chce sobie zepsuc repliki ;). Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 jeśli weżmiesz go do ręki i bedziesz się na niego patrzył od strony zębatki to w lewo będzie się kręcił. Jak go źle podłączysz to usłyszysz mocne zatrzaśnięcie sie go na zaczepie antypowrotnym. Na silniku, na tych trzpieniach na których masz te sprężynki powinieneś na 1 miec naniesioną taką czerwonawą powłoczkę, to jest dosyć mało widoczne ale można dostrzec. kable +/- masz ułożone w następujący sposób zależnie od v gb bo nie napisałeś. W v3 + idzie od kostki stykowej a - idzie do aku. W v2 + wychodzi dziurką od przedniej strony a - od dupy strony Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.