Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Podłączenie silnika..


Recommended Posts

Kupiłem ostatnio nowy silnik do repliki, bo stary ulegl zniszczeniu.. No i mam problem. Mam kable niskooporowe, ktore sa czarne (obydwa ;) ), a na silniku nie mam oznaczen +/-... W zwiazku z tym pytam - czy ma znaczenie jak podlacze kable do silnika ? Jesli tak, to w ktora strone powinien krecic sie silnik po podlaczeniu ?

 

Wybaczcie byc moze glupie pytania, ale szukalem na forum i google i nie znalazlem, a nie chce sobie zepsuc repliki ;).

Link to post
Share on other sites

jeśli weżmiesz go do ręki i bedziesz się na niego patrzył od strony zębatki to w lewo będzie się kręcił.

Jak go źle podłączysz to usłyszysz mocne zatrzaśnięcie sie go na zaczepie antypowrotnym. Na silniku, na tych trzpieniach na których masz te sprężynki powinieneś na 1 miec naniesioną taką czerwonawą powłoczkę, to jest dosyć mało widoczne ale można dostrzec. kable +/- masz ułożone w następujący sposób zależnie od v gb bo nie napisałeś. W v3 + idzie od kostki stykowej a - idzie do aku. W v2 + wychodzi dziurką od przedniej strony a - od dupy strony

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...