goolman12 Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Chciałbym wymienić sprężyne z m130 na m140. Mój gb posiada standardowe zębatki CA oprócz tłokowej, która jest wzmocniona. Wymieniony został tłok, głowica tłoka, dysza, okablowanie modelarskie oraz został zamontowany układ MOSFET. Z repliki zostało wystrzelone 5k kulek na sprężynie m130, na zębatkach zębach tłoka oraz zęba silniczka brak jakich kolwiek uszkodzeń. Moje pytanie jest takie czy te konfiguracje wytrzymają sprężyne m140. Karabinek ten ma służyć jako parasnajpera Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Nie jestem przekonany do stockowych produktów CA, więc ja wymienił bym zębatki na np. SHS. Reszta powinna być ok o ile te części nie są firmy "no name". Mam też wątpliwości do szkieletu CA stocka ale różnie to bywa. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Stockowe produkty CA co najwyżej mogą posłużyć do sprężyny m120... Jeżeli tłok jest z nowej serii CA to jest dość wytrzymały. Co do szkieletu to też nie jest to wytrzymała część i nie wiem jak długo się oprze sprężynie m140. Zębatki CA niestety jest duża szansa że padną przy tej sprężynie o ile ją udźwigną. Quote Link to post Share on other sites
goolman12 Posted February 21, 2011 Author Report Share Posted February 21, 2011 jaki szkielet i zębatki byście mi doradzili ale w rosądnej cenie :zastanawia: Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 jeju, a czytanie ze zrozumieniem ci na pewno w szkole zabili. zębatki masz up (podpowiem shs. Jeśli rof który masz zadowala Cię to 18:1, jeśli za duży trochę to o wiekszym przełożeniu) Quote Link to post Share on other sites
goolman12 Posted February 21, 2011 Author Report Share Posted February 21, 2011 Szanowny panie zaki123 jeśli pytasz się o czytanie ze zrozumieniem padło też pytanie o szkielet gearboxa?? Zębatki widziałem i będą dobre jednak czy zmienić szkielet GB. Prosze o pomoc :excl: Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Zmień zębatki na razie, jak szkielet pójdzie się kochać to wtedy pomysł nad nowym ;P Jest to najtańsza opcja tuningu bo może okazać się, że Twój szkielet jest wyjątkowo wytrzymały. Jednak takie rozwiązanie ma wadę a mianowicie ten szkielecik może puścić akurat na jakimś zlocie ;P Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Szanowny Panie Goolman. Jakbyś się doczytał to byś nie napisał "jaki szkielet i zębatki (...)" tylko sam szkielet. Nie chcę się kłócić bo nie oto chodzi. Ja ciebie tylko uświadamiam dlaczego ja tak napisałem Quote Link to post Share on other sites
goolman12 Posted February 21, 2011 Author Report Share Posted February 21, 2011 jednak nalegam na zmiane GB więc prosze o pomoc w dobraniu odpowiedniego szkieletu w rosądnej cenie Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Komis, np. wzmocniony CA, 5 gen. JG, Elementa - ten na 9mm łożyskach też dają radę (choć ja bym tu uważał). Quote Link to post Share on other sites
goolman12 Posted February 22, 2011 Author Report Share Posted February 22, 2011 czy mogę prosić o jakiś link z szkieletem gb Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 A czy możesz się trochę sam wysilić? Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Ja bym Elementa brał tylko jeśli inne są niedostępne. Miałem go (v2), nie wiem czy puścił bo zaraz po zamontowaniu sprzedałem replikę, ale żeby go wcisnąć do MM16 CA musiałem go piłować i nie wyglądał na wytrzymały. Miał sporo nadlewów. Łożyska też wyglądały jak by miały się rozwalić jeszcze w dłoni. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 (edited) Na razie jedź na starym szkielecie - szkielet jak pęka to można łatwo skontrolować jak ma się emkę. Prostu patrzysz jak wyjmiesz magazynek czy na szkielecie odsłoniętym w komorze pod magazynku nie pojawia się pęknięcie. Jak się zacznie pojawiać na 1 połówce to znak że trzeba wymienić. Przy montażu chińskich szkieletów w japońskim body i odwrotnie zazwyczaj pojawiają się problemy czasami mniejsze czasami większe - więc wybieraj uważnie. Edited February 24, 2011 by kermit Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.