R_Winters Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Witam, Szukałem ew. tego problemu na forum, ale nie znalazłem więc zamieszczam nowy post. Mam problem z moją eMką. Po jakimś miesiącu użytykowania(2 strzelanki i łażenie po domu) kolba zwyczajnie odpadła ku mojemu zdziwieniu. Widać że rozkręciła się śruba, ale nijak to skręcić bez rozmontowywania korpusu>traceniu gwarancji. Rzecz jasna odniosę do gunfire(tam gdzie kupiłem) żeby naprawili, ale chciałbym wiedzieć na przyszłość jak sobie poradzić bez specjalistów-poza tym na razie nie mam możliwość wycieczki do Wrocławia. Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Jacek1246 Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Po 1 - Za rozkręcenie korpusu nie tracisz gwarancji. Po 2 - Do przykręcenia kolby nie trzeba nawet rozkręcać korpusu, ani też GB. Jeśli Ci odpadła kolba z prowadnicą to wystarczy to przykręcić w następujący sposób: Po odłączeniu prowadnicy od korpusu widać "dupkę" GB, gdzie masz widoczną dziurkę (tak, dziurkę w GB). W prowadnicy kolby powinna Ci zostać długa śruba wraz z blokadą, na pewno wyleci jak potrząśniesz (wyleci tyłem). Owa śruba musi być w blokadzie, która jak sama nazwa wskazuje blokuje się w prowadnicy, dzięki czemu jest odpowiedni nacisk i opór przy dokręcaniu kolby do GB. Jak już przypasujesz prowadnicę wraz z śrubą do korpusu i GB, to musisz długim śrubokrętem krzyżakowym dokręcić prowadnicę (czyli tą śrubę) w tą dziurę od GB, jeśli będzie opór, to znaczy, że przykręcasz, jeśli nie będzie, to musisz lepiej przycelować. Mam nadzieję, że pomogłem, pozdro. Quote Link to post Share on other sites
Phopos Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Możesz to spokojnie sam zrobić bo gwarancja nie jest na rozkręcenie korpusu tylko gearboxa, a prowadnica przyczepiona jest do korpusu, a poza tym to nawet nie trzeba go otwierać... Pod tylną częścią prowadnicy znajduje się mała śrubka, musisz ją odkręcić. Następnie zdejmij stopkę prowadnicy, która powinna już lekko wyjść. Teraz bierzesz długi śrubokręt gwiazdkowy i przykręcasz prowadnice do korpusu śrubą ktoóa powinna być w środku, jeśli jej jeszcze nie zgubiłeś (;p) później wszystko skręcasz zakładasz kolbę i już! gotowe Quote Link to post Share on other sites
Jacek1246 Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Ty tam na górze, a przeczytałeś chociaż co ja napisałem? Po co pisać dwa razy to samo? Quote Link to post Share on other sites
szewczyk Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 ale on mógł tego nie widzieć bo napisał parę sekund po tobie ;P Quote Link to post Share on other sites
Jacek1246 Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 27 minut po mnie... Quote Link to post Share on other sites
Phopos Posted March 21, 2011 Report Share Posted March 21, 2011 Ta bo ja napisałem najpierw i zostawiłem, a później przyszedłem i wysłałem dopiero, ale jak zaczynałem to nie było żadnego posta Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.