Paniszer Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 (edited) Witam! Mam problem z ww. repliką, a polega na tym że spust nie chcę się w ogóle wcisnąć ani na auto ani na semi (no i na safe ale to normalne). Czytał, że pomogło komuś ruszanie selektorem, ale mi jak narazie nie dało to żadnego rezultatu... Jakieś sugestie co do naprawy? Nie mam gwarancji więc chcę się narazie sam pobawić, może się czegoś nauczę. Może ktoś podesłać stronkę, filmik jak rozebrać moją replikę, bo szukam i szukam i nie mogę znaleźć, a podejrzewam, że może kulki się zablokowały w środku, bo jak wsadzam wycior to coś blokuje, a jak mocniej pchnę to lekko się rusza. Proszę o pomoc, bo nie wiem co mogę zrobić ;/ Pozdrawiam Edited March 20, 2011 by Paniszer Quote Link to post Share on other sites
sylar Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 może się przyda: http://www.mechbox.com/mp5/mp5j-disassembly.html Quote Link to post Share on other sites
zb0oj Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Sprawdz, czy nie pekla Ci plytka selektora. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Ja wkładasz wycior to w końcu natrafia na dyszę, dlatego dalej nie idzie, jak wciśniesz mocniej to dysza cofa się do środka stąd to lekkie ruszanie. Rozbierz GB, zrób jak najwięcej fotek i wbijaj do mnie na gg (numer znajdziesz w profilu), postaram się pomóc ;) Quote Link to post Share on other sites
Paniszer Posted March 20, 2011 Author Report Share Posted March 20, 2011 GB nie będę rozbierał, bo się kompletnie na tym nie znam. Ma ktoś jakieś inne sugestie co do naprawy czy mam zacząć zbierać kasę na naprawę ?? Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Jak się nie znasz na rozbieraniu i składaniu GB to pisz do mnie na gg. Pomogłem już wielu osobom, napewno damy radę ;) Quote Link to post Share on other sites
Paniszer Posted March 20, 2011 Author Report Share Posted March 20, 2011 Średnio podoba mi się pomysł nauki rozbierania gb przy pomocy kogoś kto pisze na gg. Poczekam, a może ktoś się wypowie i nie będę musiał rozbierać, możne znajdzie się jakiś sposób, a jeśli nie to napisze w następnym tygodniu do Ciebie, bo już nie mam sił na to wszystko... Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Problem tkwi właśnie w GB i bez jego rozbierania sie nie obejdzie. Quote Link to post Share on other sites
zb0oj Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Wyjmij GB z repliki i sprawdz po jego lewej stronie (patrzac od strony kolby) plastikowa plytka selektora nie jest peknieta, jesli jest cala to sprawdz czy blokada spustu sie rusza. Mogla peknac przy niej sprezynka. W kazdym badz razie jesli cokolwiek peklo to raczej bedzie potrzebne rozebranie GB. Nie jest to jakas czarna magia, ale przy chinczykach czasem potrzeba 3 rak. Slusznie robisz, ze nie decydujesz sie na demontaz GB nie czujac sie na silach. Poszukaj jakiegos serwisanta lub odeslij do sklepu do naprawy. Telepatycznie tego nie naprawisz. Quote Link to post Share on other sites
Paniszer Posted March 20, 2011 Author Report Share Posted March 20, 2011 Selektor ognia chodzi normalnie, nie wydaje mi się żeby to był on... Zresztą nie będę się bawił spytam się krakmanów ile mniej-więcej będzie kosztowała naprawa i zacznę zbierać kasę, bo nie chce mi się szukać po ludziach serwisantów którzy bawią się chińczykami... You-dash dzięki za chęć pomocy, ale wole nauczyć się bawić z GB jak ktoś doświadczony będzie stał obok, a nie pisząc na gg. Dzięki wszystkim za pomoc, replika pójdzie do serwisu... Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 zablokowała sie blokada spustu o kable. problem jest w mp5 dośc czesty, pomaga zmiana blokdy wewnętrznej na typ od m4/m16 lub uciecie bolca bocznego. http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1466 - taką masz, zrób aby wyglądała: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=258 Quote Link to post Share on other sites
Paniszer Posted March 20, 2011 Author Report Share Posted March 20, 2011 Dobra szkoda kasy. Jutro nie idę do szkoły to się tym zajmę, mam nadzieje, że pomoże to o czym napisał Seger. Wielkie dzięki. Jakieś uwagi co do rozbierania gearboxa? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 łap prowadnicę :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.