tommy_pl Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Panowie mam problem ;/ Chciałem zmienic chwyt w moim xm110 (pomijam juz to ze nie zmiescily mi sie kabelki do nowego chwytu ;/).Kiedy chciałem zamknąć całość niemogłem srecic całości bo G&P ma głupi system mocowania kabli na srubkę. Jedna mi zgineła i podjełem decyzje że zmienie je na konektorki bo też jest końcówka na silniku na konektorki. kiedy juz wszystko złożylem niemogłem ruszyc sruby która dciska silnik. Zamieniłem to zamkniecie na to od mojej m4 wszystko niby ok ale silnik ruszał ale nic sie wiecej niedziało. Pomyślałem że coś zle podpiełem itd. wiec zamienilem styki itd. co w efekcie spaliło bezpiecznik. Założyłem nowy wszystko pospradzałem zaizolowałem kabelki wszystko skręciłem i co ? Cud ... Karabinek strzelił raz a teraz słychać że silnik chce ruszyć ale niemoże. Co musze zrobić aby moje maleństwo odżyło. ??? Quote Link to post Share on other sites
tommy_pl Posted April 9, 2011 Author Report Share Posted April 9, 2011 Problem rozwiązany. (za słaba batka) Temat do Kosza Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.