tryglaw Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Witam! Próbuje wyciągnąć silnik w M4 GFC (JG?). Przeglądnąłem różne fora i filmiki z youtube i wynika z tego, że po odkręceniu dwóch śrubek u spodu chwytu pistoletowego, odłączeniu styków silnika , po właściwym ułożeniu kabli, silnik powinien się łatwo wysunąć. Próbuje go wydrzeć pęsetą , kombinerkami za sanki, ale siedzi dalej. Boje się że go uszkodzę. Dodam, że na boki ma spore ruchy i mogę go przechylać, ale wydaje się jakby siedział na samej zębatce. Zębatka jest stożkowa - więc bez sensu. kolba, zatrzask maga, górne body, komora - wszystko odkręcone. Z kolei usunięcie silnika jest konieczne, by dostać się do śrub mocujących GB. Jakiś sposób? Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Spróbuj złożyć wszystko jak było, strzel z raz, dwa może puści cokolwiek tam trzyma. A tak się spytam, kable masz fabrycznie do przodu pociągnięte? Bo jesli do tyłu to może jakimś cudem zębatka na silniku ciągnie za wystający kabel w GB, choć to szansa tak mała że...no właśnie. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Cóż, uwielbiam ekspertów na tym forum. Silnik prawdopodobnie zahaczył się o kabel przechodzący pod nim. Należy silnik wyszarpnąć. Ale trzeba liczyć się z uszkodzeniem kabla. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 (edited) Cóż, uwielbiam ekspertów na tym forum. Silnik prawdopodobnie zahaczył się o kabel przechodzący pod nim. Należy silnik wyszarpnąć. Ale trzeba liczyć się z uszkodzeniem kabla. A co ja "ekspercie" napisałem w trzecim zdaniu? Edited June 13, 2011 by CerberBP Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 W przeciwieństwo do Ciebie ja czytam Twoje posty. Napisałeś, że szansa jest mała. A dla mnie, że 100%. Quote Link to post Share on other sites
tryglaw Posted June 14, 2011 Author Report Share Posted June 14, 2011 No, trochę to rozjaśnia sprawę, powiedz mi jeszcze czy te plastikowe sanki są na tyle mocne by wytrzymać starcie z tymi kablami. Nie widzę za bardzo innej możliwości uchwycenia silnika wystarczająco mocno. Quote Link to post Share on other sites
CerberBP Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Ehhh, dobra AnR, nie mniej został wymieniony element do sprawdzenia w problemie. To już jak zostało wspomniane, że kabel może zostać tak czy siak uszkodzony to spróbuj jeszcze podociągać wystające kable ze szkieletu jeśli masz jak ale nie mocno. Może akurat ten w środku podniesiony na tyle, że blokuje zębatkę silnikową ułoży się i łatwiej wyciągniesz silnik. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.