Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning - podstawowe informacje.


Recommended Posts

Witajcie,

Jestem tu nowy więc z góry przepraszam jeśli zła kategoria.

Mam kilka pytań dotyczących tuningu repliki. Ja posiadam BI-3981 (BOYI). Służy mi już pół roku jednak powoli odczuwam że przydałoby się go troche podkręcić.

I w tym momencie wielka prośba do was drodzy doświadczeni posiadacze AEG. Proszę o kilka rad a propos:

 

1. Co lepsze dla szturmowca? Szybkostrzelność czy moc?

2. Jeśli biorę się za tuning " na raty" od czego zacząć?

3. O czym pamiętać przy wybieraniu części? Na co zwracać szczególną uwagę?

4. Jakie sklepy polecacie?

5. Jak dobierać części? (żeby to się " kupy trzymało")

6. Które części ze standardowego GB mogą zostać a które lepiej wymienić?

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje,

kmichal :)

 

 

Odpowiadam i pouczam:

1. To co szturmowiec woli.

2. Od początku czyli od użycia funkcji szukaj i poczytania sobie na temat zalecanego tuningu swojej repliki

3. Oczywiście na jakość. Tyle że części dobre są drogie.

4. Polecamy w tym temacie rozejrzeć się po forum, a najlepiej po nagłówkach.

5. Jak sam sobie odpowiedziałeś , tak żeby się kupy trzymało. A najlepiej poczytać w dziale Tuning

6. W zależności jaki efekt chcesz osiągnąć. czasami nie warto zostawić nic.

Arend

Edited by arend
Link to post
Share on other sites

odpowiem na 1,2,3 i 4 pytanie:

1. Według mnie raczej szybkostrzelność. Po co moc skoro nie możesz trafić przeciwnika, który tylko mignie Ci koło oczu

2. Lufa precyzyjna, gumka. To chyba jest najważniejsze, dopiero potem zabierać się za tuning GB

3. Firma,firma i jeszcze raz firma. Po co Ci chińskie części za np. 100 zł skoro możesz mieć renomowanej firmy za np. 150

4. Specshop ma w swojej ofercie bardzo bogaty zasób części, od luf precyzyjnych do całych gearboxów

 

Pozdrawiam Nuclear Blast :wink:

Edited by Nuclear Blast
Link to post
Share on other sites

1. Jedno i drugie to co innego, wymaga innych części, stylu gry itd.

2. Nie zaczynać.

3. Na jakość.

4. Te w których są odpowiednie części do tego co chcesz osiągnąć.

5. Z głową, słuchając rad kogoś doświadczonego najlepiej serwisanta.

6. Gearboxy boyi nie są szałowe i na dobrą sprawę wszystko pójdzie do wymiany.

 

Zastanowiłbym się nad sensem tuningu tej repliki, jest przeciętnie wykonana, sensowny tuning kosztuje więcej niż ta replika więc moze lepiej dołożyć i kupić repike pierwszej klasy np. g&p i nic w niej nie ruszać.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...