Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4 S-System D-Boys


Recommended Posts

Miałem s-system 1wszej gen i z tego co pamiętam to nie wymagało większej filozofii niż rozbieranie normalnej Mki. Po krótce odkręcasz 2 śruby w chwycie pistoletowym, odpinasz silnik i wyjmujesz, w środku chwytu kolejne 2 śruby do odkręcenia (miejsce pod silnikiem) teraz powinieneś mieć w ręku odkręcony chwyt i wiszące kabelki z wystającej części szkieletu. Dalej odkręcasz z prawej strony małą śrubeczkę trzymającą przycisk zwalniacza magazynka. Powinien po tym wyjść. Wybijasz pin przedni i tylni po czym ten najmniejszy między dziurą po zwalniaczu maga a selektorem ognia. Ach oczywiście należy odkręcić całkowicie kolbę bo śruba z niej wchodzi do gearboxa. Dalej to już wszystko chyba że masz 2 częściową komorę HU to ją też musisz odkręcić ale wątpię pewnie masz już wyciąganą z lufą. To chyba na tyle rozbieranie gearboxa masz w filmikach na youtube ale jeśli się nie znasz to radzę nie ruszać.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...