mh85 Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Witam Wszystkich forumowiczów! Stałem się szczęśliwym posiadaczem m4a1 boy'a i mam kilka pytań dot. opcjonalnego upgrade'u: -mam dostęp do gratów stockowych wyjętych z KA http://wb4.itrademarket.com/pdimage/76/1257976_ka-ag-09-m_2.jpg mianowicie do tłoka, zębatek gearboxa i lufy(lufę trzeba by skrócić i zrobić koronowanie) - czy jest sens wymienić mój stock na ten stock i czy będzie pasował? - jak rozbebeszyć to m4 do cna? Udało mi się wyjąć wszystko tylko nie wiem jak wyjąć gearbox z lower body- trzyma go przełącznik selektora ognia. -"uszczelniłem" tuleję/dyszę wuchodzącą z tłoka, tak z 3 warstwy taśmy silikonowej do rur- dysza wchodzi w mocowanie lufy luźno (na początku było wiecej warstw i blokowała się, przez co cała para szła w magazynek)- ok? Maciek PS. Jestem tu nowy ale w pełni zafascynowany sportem:) Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Wsadzaj części KA a nawet całego GB, to jest bajka w porównaniu do Boyi. Selektor nie może trzymać GB, oczywiście ustaw go na tryb Semi, i pierwsze pytanie czy wybiłeś ten pin? http://zapodaj.net/fd7ff7f09c34.jpg.html Quote Link to post Share on other sites
mh85 Posted July 21, 2011 Author Report Share Posted July 21, 2011 Hmm... o tym pinie nie pomyślałem. Z gratów tak jak napisałem- lufa, zębatki i tłok- wymieniam zatem. Jesteś kolego w stanie polecić jakiś zamiennik kolby/kolby z prowadnicą? Ta oryginalna lata dość luźno(kolba). Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted July 21, 2011 Report Share Posted July 21, 2011 Jeżeli nie chcesz tracić kasy, to owiń lekko prowadnice taśmą izolacyjną, będzie trochę ciężej chodzić ale za to sztywno. Quote Link to post Share on other sites
mh85 Posted July 30, 2011 Author Report Share Posted July 30, 2011 Jeżeli nie chcesz tracić kasy, to owiń lekko prowadnice taśmą izolacyjną, będzie trochę ciężej chodzić ale za to sztywno. Myślałem o tym, lecz konstrukcja prowadnicy to wyklucza- jest tam przecież listwa z otworami które blokują kolbę w danej pozycji. Jeszcze to wykminię, ale pewnie czeka mnie wymiana na stałą.Zobaczymy. Maciek Quote Link to post Share on other sites
FlyingCat Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Jest na to rada - naklej odcinek PowerTape wzdłuż prowadnicy od góry, bardzo dobrze dociśnij np. rączka drewnianej łyżki czy innym okrągłym przedmiotem (ale nie metalowym) i obetnij nadmiar równo w miejscu gdzie z prowadnicy "wyrasta" listwa blokującą. Jeśli kolba będzie teraz zbyt ciasno chodzić, lub wcale nie będzie miała na to ochoty - eksperymentuj z symetrycznym odcinaniem pasków taśmy od strony listwy do góry aż uzyskasz zadowalającą kulturę pracy. Uprzedzam jednak, za szybko nie bierz się za obcinanie, najpierw spróbuj kilka razy ruszyć kolba w celu dokładnego ułożenia się taśmy na prowadnicy. Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted July 31, 2011 Report Share Posted July 31, 2011 Zobacz blachę puszki po koli. Zrób coś na kształt litery " C " i nałóż to na prowadnicę (jak trzeba to kilka warstw lub jedną jakąś grubszą blachę). Quote Link to post Share on other sites
mh85 Posted August 1, 2011 Author Report Share Posted August 1, 2011 Dzięki Panowie- obie opcje ciekawe, zobaczymy w weekend. Kolejny quest- zamierzam usunąć muszkę. Zakładam kolimator w miejsce rączki transportowej i ni jak mi się nie widzi muszka. Jeśli dobrze rozumuję muszka stanowi niestety opór dla podkładki trzymającej razem obie części frontgripu, - czy jeśli ją ( muszkę) zdejmę szlag trafi konstrukcję? Najprostszym rozwiązaniem było by przekręcenie muszki wokół osi lufy o 180 stopni tak aby muszka była na spodzie lufy. Druga opcja to uriezanie góry muszki- to opcja najmniej radosna. Trzecia to zastąpienie muszki tuleją o średnicą lufy zewnętrznej i umocowanie tej tulejki śrubą. Co radzicie? PS. Czy drut imitujący rurę gazową czemuś służy? Stabilizacja? Maciek Quote Link to post Share on other sites
chris15939 Posted August 1, 2011 Report Share Posted August 1, 2011 (edited) Dzięki Panowie- obie opcje ciekawe, zobaczymy w weekend. Kolejny quest- zamierzam usunąć muszkę. Zakładam kolimator w miejsce rączki transportowej i ni jak mi się nie widzi muszka. Jeśli dobrze rozumuję muszka stanowi niestety opór dla podkładki trzymającej razem obie części frontgripu, - czy jeśli ją ( muszkę) zdejmę szlag trafi konstrukcję? Najprostszym rozwiązaniem było by przekręcenie muszki wokół osi lufy o 180 stopni tak aby muszka była na spodzie lufy. Druga opcja to uriezanie góry muszki- to opcja najmniej radosna. Trzecia to zastąpienie muszki tuleją o średnicą lufy zewnętrznej i umocowanie tej tulejki śrubą. Co radzicie? PS. Czy drut imitujący rurę gazową czemuś służy? Stabilizacja? Maciek Owszem, muszka stanowi blokadę no chyba że przedni chwyt masz RIS typu Free Float http://www.brotherprice.com/ebayphoto/LaRue%20Tactical%207%27%27%20RIS%20M4.jpg wtedy myszka jest zbędna ale w miejscu gdzie była myszka pozostaną ci 2 szpetne zagłębienia po mocowaniu pinów Dwa opcjonalne rozwiązania to składana muszka typu spr http://www.hobby4men.com/media/catalog/product/1/small_image/200x200/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/1/5/15639_022_full_1_t4.jpeg lub niska szyna montażowa typu flat top http://airsoftgun.at/out/pictures/1/1x0_932783e0adcfc80554834fbc397d6fbd.jpg . I jedno i drugie kosztuje w granicach 25-45 zł . Obrócenie muszki nie wchodzi w grę. Edited August 1, 2011 by chris15939 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.