szamot21 Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 Witam Mam SCAR-a H VFC Po tuningu sprężyna 130 , mofset AB , bateria GE Power 11.1V 1800mAh 16C MINI. Mofset wprowadziłem po to aby nie zamęczyć silnika strzelam na singlu [ ale szybko ] . Sklep [ celowo nie wymieniam nazwy ] zasugerował ze silnik musi się dotrzeć [ karabin do nich wrócił według nich to sprawa złej wentylacji silnika ] . Ja powiem szczerze jestem zdziwiony po wystrzeleniu 50-100 kulek nie katując go specjalnie [ a nawet jeśli przecież jeżeli dochodzi do wymiany ognia to człowiek wali ile może i jak może ] kulek chwyt normalnie się nagrzewa - wiem ze jest taki temat na forum ale sklep odpowiedział mi ze dotyczy blokady tłoku a nie samego nagrzewania się . Wiec zadaj pytanie forumowicza , któż mogli zetknąć z takim zjawiskiem nie tylko w scar-ze, co może być przyczyną takiego zjawiska ? Szamot Quote Link to post Share on other sites
Graven Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 Moze jest zle wyregulowany? Pierwsze co mi przyszlo do glowy, za mocno docisniety i stad za duze tarcie i sie grzeje. Pozdrawiam, G^. Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 Silnik w SCARach VFC nie jest zbyt mocny. To jest high speed, M130 to już trochę dla niego za dużo. Kup coś mocniejszego, wystarczy SHS, Element. Quote Link to post Share on other sites
szamot21 Posted August 12, 2011 Author Report Share Posted August 12, 2011 Sklep uważa ze to IV generacja scar-ów i że silnik da rade :( Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 12, 2011 Report Share Posted August 12, 2011 A jaki masz tam silnik ? Neodymowy torque ? Neodymowy speedowy ? Zwykla kopia TMA ? Czy Zwykly speedowy (klony GP120 itp)? Zwykly silnik moze miec problem z m130. Speedowy tym bardziej. Neodymowy spedowy potrafi bardzo sie grzac. Najlepszy przy lipo 11.1 jest neodymowy torque. Jakiego masz rofa na tej konfiguracji ? Moze tarcie w srodku jest za duze (zle podladkowanie i ustawienie silnika) i m130 obciaza silnik jak m150 itp ? Zebatki 18:1 czy np. jakiesz szybsze (13:1 obciazaja przy m130 jak m160). Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted August 12, 2011 Report Share Posted August 12, 2011 W SCARah jest zwykły speedowy. Quote Link to post Share on other sites
szamot21 Posted August 12, 2011 Author Report Share Posted August 12, 2011 Silnik jest stokowy , zębatek nie ruszałem w zakres tuningu weszło Sprężyna 130 tłoka Modify Ultra; instalacji układu MOSFET AB gumka systemy czarna konektory typu T-Shape To wszytko . podsumowując trzeba by było zainwestować w nowy silnik i zębatki żeby odciążyć silnik Co do rofa to nie wiem jaki jest usłyszanemu tylko telefonicznie ze 450-460 fps-ów . Niestety "serwis" sklepu nie uznaje wydawania takich informacji na papierze jako "fachowych" - ale to inny temat Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted August 12, 2011 Report Share Posted August 12, 2011 Zebatki pewnie wystarcza stockowe - kup tylko mocny silnik - Element jest sprawdzony (torque) lub inne podobno SHS Itp. Na stockowych zebach, lipo 11.1 mosfecie i m130 powinno to dac jakies 24-28 rps na silniku torque elementa. A to juz jest niezla kosiara. Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted August 12, 2011 Report Share Posted August 12, 2011 Taki ROF zabija w SCARach VFC popychacze :P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.