jakim Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 Wiatm! Otóż dzisiaj przed ,,strzelanką" chciałem przestrzelić replikę. 4 strzały prawidłowe i 5 silnik kręci ale nie może, odkręcam chwyt sprawdzam co się stało silnik chodzi dobrze, anti-reversal się blokuje (nie odskakuje). Następnie rozkręciłem GB i ujrzałem, że na zebtace ,,tłokowej"ostatni i 2 od końca ząb jest ułamany. Gearbox to v.3 cymy Dane: -silnik stockowy -tłok 14 zebów metalowych SHS -zębatki STU helikalne systema -bateria Li-po 11,1V -BU guarder -prowadnica łożyskowana Systema -listwa dosyłacza Guarder Mam pytanie czy ta żebatka jest jeszcze użyteczna przy spręzynie M150 promyka?? ewentualnie może być użyta spręzyna stockowa od cm.048?? Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 Wyrównaj powierzchnie po złamaniu na zębatce i usuń dwa ostatnie zęby z tłoka. Będziesz miał mniej fps i troche więcej rps. Quote Link to post Share on other sites
jakim Posted December 23, 2011 Author Report Share Posted December 23, 2011 Pomyłka pękły 1 i 3 ząb. Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 (edited) Zrób to samo, tylko z trzema zębami. Miałem dwa ostatnie zęby usunięte w swoim G&P i działało ok, ale po wycięciu 3 zębów możesz mieć popieprzone podawanie kulek. Edited December 23, 2011 by mafo Quote Link to post Share on other sites
jakim Posted December 23, 2011 Author Report Share Posted December 23, 2011 Tak pomyslałem czy nie lepiej by było zeby pierwsze zab łapał piewszy zab na tłoku?? a nie dwa. wtedy wszytkie zęby pracują tylko w dwóch nie ma. Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted December 23, 2011 Report Share Posted December 23, 2011 Musi być tak żeby zębatka załapała ostatni ząb tłoka, bo jak wcześniej spężyna się zwolni to sieczka, więc lepiej usunąć zęby z tłokowej. Kumpel ma usunięte połowę zębów z tłokowej i podaje normalnie, jakbyś miał problem to daj opóźniacz popychacza na zębatkę. A swoją drogą na tak słabym springu zmieliło Ci takie zębatki? Bo promyk m150 to jak guarder m130, no może ciut więcej. Quote Link to post Share on other sites
jakim Posted December 23, 2011 Author Report Share Posted December 23, 2011 Własnie też się bardzo zdziwiłem, najpierw myslałem ze to tłok a dopiero ku mojemu zdziweniu patrze a to zębatki się poszły .......... zauwazyłem ze ta prowadnica na tłoku jest w jednym miejcu naderwana. Moja hipoteza jest taka ze GB sie rozkrecał tłok sie snunał z prowadnicy na szkielecie i po zębach. Założyłem takie zeby jakie były tylko je wypiłowałem zobzczymy jak to bedzie trybic. Zawsze jeszcze jest w zapasie stockowa zebataka... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.