Jacek GROT Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Mechanizm AEG to żadna tajemnica, ale przecież Gildia Serwisantów i cała zgraja serwisów sklepowych ma do ukrycia to, że "łata dziury" taśmą teflonową, reszta zabiegu ogranicza się do dobrania oringa i spodkładkowania zębatek co nie jest trudne, trzeba tylko chwilę się pomęczyć. Nie gadaj tego tak głośno, bo zaraz konkurencja Cię znajdzie... :P Quote Link to post Share on other sites
JaWojteq Posted January 26, 2012 Report Share Posted January 26, 2012 Szkielety jg są naprawdę wytrzymałe, o ile włożysz tam odpowiednie części, lub zostawisz stokowe- jeżeli włożysz powiedzmy tą m140. Ja na m130 w dwa dni rozwaliłem ten szkielet, włożyłem bore upa od DF, może to mój niefart, może to prawda że aluminiowe głowice niszczą szkielety (szczególnie DF :icon_evil:). Ale z drugiej strony kupiłem mp5 z rzekomym bore up'em hurricane (co mnie zdziwiło), ale jak replika przyszła to ją od razu rozebrałem, okazało się że ten BU to DF, w panice go wyjąłem, i wsadziłem borka od CA (bezpieczniejszy, lżejsza konstrukcja, no i głowica "grzybek"). Szkielet był ultimate, i powiedzcie do jasnej (...) dlaczego mi rozwaliło ten szkielet na niby bezpieczniejszym borku od CA, niż na DF. Wiem, że piszę nie na temat trochę, ale czasami mi się wydaje że to naprawdę złośliwość rzeczy martwych, i nie ma reguły co, kiedy, i ile da :) Quote Link to post Share on other sites
Barbus Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 Odświeżę trochę temat z następującymi pytaniami: Czy stockowe zębatki i tłok z hakaśki wytrzymają m130? Jaki szkielet GB byście polecili do takiej sprężynki? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.