wietnam95 Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Jak w temacie. Dzisiaj odebrałem replikę z serwisu, gdzie złożyłem ją z powodu olbrzymich luzów chwytu pistoletowego. Dokręcili śruby wewnątrz, ok. Wracam do domu, podłączam zwykłą batkę 8,4V- słyszę tylko tyknięcie, a kable robią się strasznie gorące. Podłączam kolejną, inną batkę tym razem 9,6V - za jednym nacisnięciem spustu "tyknięcie", za drugim tak samo. Trzecia próba - błysk i po bezpieczniku. Poddałem się. Macie jakieś pomysły co się stało? Pozdrawiam i proszę o pilną odp. :) Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 (edited) Jeżeli przed serwisem dało się normalnie strzelić,to znaczy,że "serwis" coś naknocił.Do jakiego serwisu dałeś? Moja diagnoza jest taka,że zębatki oraz silnik nie mogą wykonać cyklu.Spust,działa,czyli albo silnik jest za mocno dokręcony,przez co gryzie się z zębatkami albo coś źle złożyli,czego wynikiem jest blokada zębatek,lub tłoka Edited January 21, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
wietnam95 Posted January 21, 2012 Author Report Share Posted January 21, 2012 Do cytadeli asg. Trochę znam się w temacie i myślę że to może być odwrotnie założony silnik lub zamienione bieguny przy kablach ale chce poznać waszą wstępnądiagnoze zanim cokolwiek rozkręce lub zareklamuje. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 (edited) W sumie też bardzo prawdopodobne.Zupełnie o tym zapomniałem.A oni jej po serwisie nie przestrzelali?Prawdziwy profesjonalny "serwis".Co do sklepu zastrzeżeń nie mam,bo regularnie u nich coś kupuje :) Jeżeli jest to emka to pół biedy.Odkręcasz w chwycie dwie małe śrubki i odwracasz silnik. :) Aaa.I jak masz możliwość to reklamuj. Edited January 21, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
wietnam95 Posted January 21, 2012 Author Report Share Posted January 21, 2012 Do serwisu nic nie mam, bo podsyłam im repliki niemal od roku i żadnych większych problemów nigdy nie miałem. Chyba tak właśnie zrobię, ale mieszkam na drugim końcu wawy i jeśli jest to jakaś pierdóła to nie ma sensu jechać tam taki kawał drogi. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 (edited) Odwróć silnik i zobacz czy,to wina złej polaryzacji była :) Edited January 21, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
Perski102 Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Byc może , masz gdzieś zwarcie . Naprawdę , super serwis :maniak_OK: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.