xearo667 Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 (edited) Witam Niedawno zakupiłem replike Barrett'a M99 SnowWolf (używke) i już po krótkim okresie używania spotkała mnie nie miła usterka jaką jest samowystrzał.Nie grzebałem przy niej nic, poprzedni własciciel podobno też.Części sa stockowe, zamierzam je wymienic o ile będzie tego sens ale do rzeczy.Tak jak na filmiku w momencie obrotu tloku przy jego powrocie barrett sam wystrzeliwuje.Zastanawiam sie czy dłubać przy tym na własną ręke czy odesłać to na gwarancje, uwzględnione zostało by coś takiego? nie lubie tego typu rzeczy dlatego wolałbym to zrobic sam.Poniżej filmik jak to wygląda. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam PS: stawiałbym na coś w tłoku nie na mechanizm spustu gdyż czasem mam problem żeby załapać moment w którym sprezyna sie blokuje przy koncu i luźno wraca do początku. Edited February 16, 2012 by xearo667 Quote Link to post Share on other sites
Wojtasasg Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Tłok albo zespół spustu nie widzę innej możliwości. Gdybyś wrzucił fotki obu tych części, można by coś zdiagnozować tak to można tylko gdybać. Quote Link to post Share on other sites
babski Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Zespół spustu. A konkretnie możesz spróbować zdemontować bezpiecznik i sprawdzić stan searów wewnątrz...Demontaż jest łatwy, na YT masz 2 filmiki o pracy nad zespołem spustu. Quote Link to post Share on other sites
xearo667 Posted February 17, 2012 Author Report Share Posted February 17, 2012 (edited) spróbuje zatem sie za to zabrać po powrocie przy czym dodam że safety od spustu nie działało i nie działa nadal, działa jedynie blokada ta boczna koło tłoka nie wiem jak ona sie konkretnie nazywa bo jestem zielony.O wiele lepiej dla mnie bylo by gdyby to byl zepsuty tłok lub coś z nim związanego bo itak zamierzam je wymienić ze stockowych a mechanizmy spustowe są bardzo drogie. postaram sie później zrobić jakieś fotki i podesłać Edited February 17, 2012 by xearo667 Quote Link to post Share on other sites
xearo667 Posted February 17, 2012 Author Report Share Posted February 17, 2012 Panowie bardzo dziwne że to pomogło ale gdyby ktoś miał taki przypadek to wlasnie od tego musi zacząć robote. Wzorowałem sie na tym filmiku: usuwamy cały mechanizm safety, przycinamy obudowe w 1 miejscu, częśc zwalniającą w jednym miejscu i po sprawie. Temacik do zamknięcia :) Quote Link to post Share on other sites
babski Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Czy sposób na tym filmiku definitywnie rozwiązał Twój problem?? Quote Link to post Share on other sites
Traker Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Jeszcze chyba za wcześnie aby to stwierdzić, poczekaj jeszcze parę dni. Quote Link to post Share on other sites
babski Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 Jeszcze chyba za wcześnie aby to stwierdzić, poczekaj jeszcze parę dni. Jestem ciekaw, bo zastanawiałem sie czy tak nie zrobić w swoim, ale ucięcie tego kawałka od srebrnego spustu nie przekonuje mnie jakoś (czy nie będzie "wylatał" z obudowy w dół).. Quote Link to post Share on other sites
Zuko0 Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 Zespól spustu na 100000000%, miałem to samo na strzelance w mojej l96 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.