lisek112 Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 (edited) Witam, Zamówiłem sobie ostatnio mp5, jg069 na taiwanie: http://www.taiwangun.com/pistolety-maszynowe-aeg/jg069-jg.html i niestety niby działa replika bo sprawdzona "zerowo" jednak jak ja podłączyłem baterie i chciałem strzelić to cisza, żadnych oznak życia. Pomyślałem, że może bateria rozładowana, naładowałem i nic, jakieś tam cichutkie stuk stuk jakby w replice takie prawie niesłyszalne ale dalej nic się nie dzieje. Mogę w takim razie domagać się zwrotu pieniędzy? Tylko, że minęło już 10 dni zwrotu bez przyczyny, a ja niemądry wcześniej nie sprawdziłem, tylko wizualnie przy kurierze i było okej. A i jeszcze jedno, co może być nie tak z tym? Według instrukcji sprawdziłem, styki nie obluzowane, bezpiecznik wporządku... Czy mogło się tam w środku coś zablokować od patrzenia? :o Edited February 19, 2012 by lisek112 Quote Link to post Share on other sites
forgiel Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 "Zamówiłem sobie ostatnio mp5 od cymy, dokładnie jg069" Przeczytaj to kolego:P To mp5 oj JG. A jeżeli nic nie robiłeś z repliką to powinieneś mieć gwarancje. Zadzwoń do sklepu i się zapytaj. Quote Link to post Share on other sites
lisek112 Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 pomyliłem się, maila im wysłałem, pewnie będą dzwonić w pnd albo ja, ktoś ma pomysł co jest nie tak z tym? Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 (edited) Przyczyną może być: Rozładowany,lub uszkodzony pakiet.Sprawdź,czy twoja ładowarka podaje prąd.Zdarzyło się już raz,że w zasilaczu się jakiś kabel odczepił od lutu. Odwrotnie wsadzony silnik.Wtedy zębatka bije o reversal,i daje stuk Tłok zblokowany w tylnej pozycji.Pomoże albo w pełni naładowana batka,albo mocniejsza :) Bezpiecznik powinien być cały,i zwarcia raczej też nie ma. Edited February 19, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
lisek112 Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 Dzięki, coś mnie olśniło z tym "tłok zablokowany w tylnej pozycji", tam gdzie jest podajnik kulek, jest w środku bolec jakby. Jak go od góry popchnę wyciorem to się chowa i wraca ;p załączam zdjęcie gdzie to jest: http://imageshack.us/photo/my-images/826/dsc00170kj.jpg/ Obok plomby w tej białej rurce od podajnika kulek jest do połowy wsunięta czarna rurka, może to normalne? Co do baterii, podłączona i jak się spust wciska parę razy to się grzeje bateria w łapie. Tak było przynajmniej wczoraj, dzisiaj nie. Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 (edited) To o czym mówisz to dysza.Jeżeli batka się grzeje to znaczy,że silnik nie ma siły,się ruszyć.Jeżeli nie miałbym gwarancji,to bym replikę na twoim miejscu otworzył.Ale jak masz gwarancję,to odeślij im replikę,naprawią w ramach gwarancji.Pytanie za 100 punktów.Nie rozkładałeś czasem repliki?Nie chodzi mi o gearbox,bo może być tak,że silnik jest odwrotnie wsadzony. edit.Patrząc na pozycję dyszy,mogę stwierdzić,że tłok jest w przednim położeniu.Pozostaje kwestia słabej baterii,odwróconego silnika,blokady zębatek ;) Jeżeli masz jakiegoś kumpla,co też się w asg bawi,to pożycz od niego batkę. Edited February 19, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
lisek112 Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 Na 100% nic nie rozbierałem ale teraz jak odkręciłem stopkę kolby by sprawdzić te styki włączam i silnik chodzi jak wiertarka. Znaczy działa ale, jak zakręcę to nic sie nie dzieje, tylko stukanie. Chyba silnik spadł z zębatek. Batka działa, nowa przysłąna z repliką i powinno być okej podobno sprawdzana przez nich. Quote Link to post Share on other sites
lisek112 Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 Czy jeśli tłok się zablokował w tylnej pozycji to mocniejsza batka go odblokuje i nie spali nic w replice? Mam akumulator 8.4 volt, od kolegi pożyczę 9,6 volt od ak Quote Link to post Share on other sites
Nitro Posted February 19, 2012 Report Share Posted February 19, 2012 (edited) Przede wszystkim nie powinieneś był odkręcać stopki silnika i naciskać na spust.Mogłeś przez to uszkodzić zębatkę silnika oraz silnikową.Złóż wszystko tak jak było i podłącz 9,6V.Jak to nie pomoże to nie grzeb więcej,tylko odeślij na gwarancję,bo mogą ci jej nie uznać. Pozdrawiam Jest jeszcze taka możliwość,że jest silnik za mocno dociśnięty do gearboxa,przez co są duże opory na zębatkach.Ja ci nie radzę przy tym grzebać. Edited February 19, 2012 by nicknitro Quote Link to post Share on other sites
lisek112 Posted February 19, 2012 Author Report Share Posted February 19, 2012 Wszystko wporządku :icon_biggrin: 1. Replika stukała bo nie było mocy w akumulatorze. 2. Naładowana również stukała bo ładowarka nie działała. 3. Z silnikiem wszystko wporzo, pożyczyłem ładowarkę kolegi naładowałem i chodzi jak marzenie. 4. Silnik prawidłowo wyregulowałem nie dociska za mocno do gearboxa ;p. Także wszystko przez wadliwą ładowarkę, temat można zamknąć. PS: swoją drogą to dziwne bo w karcie napisane jest że sprawdzono ładowarkę i działała ;p, ale to już nie będę się z nimi kłócił o te badziewie na które i tak jest 3 dniowa rozruchowa tylko... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.