CaYmaN Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 (edited) Witam, Kilka dni temu moja M4 wróciła z przeglądu(kupiłem używaną), goście powiedzieli, że wszystko gra, więc na następny dzień chciałem sobie postrzelać z bratem do celu. Po oddaniu około 90 strzałów słyszeć można było dźwięk takiego jakby szeleszczenia, tłok się nie poruszał. Po chwili wszystko wracało do normy, ale w pewnym momencie całkowicie przestała strzelać. Rozebrałem jej GB, w momencie sciągania pokrywy tłok odskoczył do przodu, tak jak przypuszczałem mogłoby to być zacięcie tego elementu. Ale co dalej. Złożyłem GB, zmontowałem silnik i chciałem na sucho sprawdzić czy będzie działać. W momencie pociągnięcia za spust wydobył się piskliwy dżwięk. Tłok wrócił do położenia przed naprawą, nie wydał żadnego dźwięku. Sądzę że to może być niedociągnięty silnik po przeglądzie, bo śruba miała luz, dopiero po kilku stopniach obrotu czułem opór. Dokręcony na maksa w ogóle nie rusza. Słychać jakby chciał, ale nie da rady. (Aku 9.6V) Po popuszczeniu śruby znów piszczy. Proszę o pomoc. :) Aha, koła zębate były wymieniane na SHS, z tego co poprzedni właściciel mówił. Swoją drogą to są w dobrym stanie, mogę załączyć zdjęcie. Edited February 20, 2012 by CaYmaN Quote Link to post Share on other sites
kosteQ86 Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 Jak piszczy przy różnych ustawieniach to przy rozbiórce pomieszałeś podkładki, bo z tego co piszesz po serwisie było normalnie. Zacinanie się na semi zdarza się, powinno wtedy pomóc przełączenie na auto. Jak nie to wtedy już coś nie tak jest, jakaś gwarancję z tego serwisu chyba Ci dali, trzeba było iść do nich z reklamacją. Złóż GB bez sprężyny zespołu cylindra, same zębatki bez antyreversala. Skręć obie połówki i zobacz czy zębatki swobodnie się kręcą, następnie musisz sprawdzić czy zębatka osi silnika z silnikową nie jest za ciasno tutaj YT pomaga, bo jak się coś widzi to lepiej zakumać:) Quote Link to post Share on other sites
CaYmaN Posted February 20, 2012 Author Report Share Posted February 20, 2012 (edited) Ok, postaram się coś pokombinować, najwyżej oddam w ręce kogoś bardziej doświadczonego. :) Dzięki. Rzeczywiście 2 podkładki leżały na jednym z kół zębatych jak chciałem skręcać. Edited February 20, 2012 by CaYmaN Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.